- E numai vina mea! Dacă nu ași fii fost eu voi ați fi fost prieteni fără griji și probleme. Spun și încep din nou să plâng.
- Nu spune asta! Nu e vina ta! Tu nu ai făcut nimic! E vina nenorocitului ăla. Spune Alex si mă sărută pe frunte.
Poate că are dreptate, dar poate nu. Nu e ușor sã trăiești cu spaima că în următoarea culipă poți murii.
- Așa e Maya! Nu e vina ta! Nu te mai învinovăți! Spune și Lili si mă ia în brațe.
- Vam spus vreodată cât de mult vă iubesc?
- De sute de ori! Face Lili mișto de mine.
- Maya! Noi avem ceva pentru tine! Spune Alex si se ridică. Se duce în bucătărie apoi apare cu o plăsuță în mână.
- Știu că nu e ceva extraordinar dar e tot ce am putut. Spune Alex și îmi întinde punguța.
- Nu trebuia!
-Ba da Maya, trebuia!
Desfac punga și iau din ea un tablou. Era foarte frumos. Erau un culaj cu diferite poze cu grupul nostru. Lacrimi își fac apariția pe fața mea.
- E cel mai minunat cadou din lume!
- Mai e ceva!
Bag mâna în pungă și gãsesc o scrisoare.
Dragã Maya,
Vrem sa-ți spunem că ești cel mai bun lucru din viața noastră. Ai fost mereu alături de noi la bine și rău! Ne-ai îndrumat pe calea cea bună și ne-ai sfătuit când aveam nevoie. Când eram triști tu ne aduceai mereu zâmbetul pe buze. Vrem sã-ți urăm La mulți ani Maya! Te iubim și îți vom fii mereu alături indiferent de situație! Te iubim!
Cu drag Lili și Alex!
Acum plâng si lacrimi îmi cad udând aceastã scrisoare uimitoare
- Mulțimesc! E minunat!
Îi iau în brațe si îi pup pe fiecare pe obraz.
- Pentru ca seara asta să fie perfectă vreau să îmi faceți o favoare! Spun si pun cadoul superb pe masã.
- Orice!
- Vreau sã rămâneți aici peste noapte. Vă rog!
- Normal! Exclamă Alex.
- Sigir! Orice pentru tine!
- Mulțumesc. Ce-ar fii să vedem un film?
- Sigur! Voi alegei filmul eu fac un duș! Spune Lili și pleacã la baie.
- Bine!
O văd pe Lili urcând scarile apoi mă așez pe canapea lângă Alex.
- Deci? Cum ti s-a părut seara asta? Mă întreabă și se întoarce cu fața la mine.
- A fost o searã uimitoare! Spun si mă apropii de el până distanța dintre noi devine inexistentă.
- Mă bucur că ți-a plăcut!
Se apropie de fața mea si mă sărută încet pe buze. De ce naiba face asta! Nu înțeleg. Mă sărută din nou pe gât. Las capul pe spate pentru a putea să-i fac loc. Îi simt mâinile fierbinți pe spatele meu cum mă trag mai aproape de el. Îmi pun picioarele de o parte și de alta a corpului lui apoi se lasă ușor peste mine. Mă sărută atât de încet. Nu mai suport să mă amuțe așa. Îi prind fața între palme și încep să îl sărut cu atâta pasiune și dorință. Aud ușa bãi trântinduse. Mă desprind rapid de Alex și ne uităm unul la altul rușinați. O văd pe Lili coborând pe sări și atunci Alex se ridică și caută un SD.
- Maya! Nu mai ai gel de duș. Ce naiba! Chear așa? A trebuit să mă spăl doar cu apă. Ce faceți? Ați ales filmul? Mă întreabă și se așează lângã mine pe canapea punând picioarele pe măsuța din fața noastra.
- Alex caută acum un film. Si am uitat să cumpăr gel. Spun încercând să nu observe roșeața din obrajii mei.
- Aha. Și de ce iești roșie în obr....
Se oprește si cred că și-a dat seama ce făceam când a venit ea. Un zâmbet șmecher îi apare pe față.
- Aaaaa! Deci așa stau lucrurile. Spune și își îndreaptă pribire către Alex.
- Hai mă odată cu filmul ăla! Ce îi faci îl descânți? Țipă Lili.
- Calmează-te. Deci cum vreți filmul, aciune, dregoste, horror?
- Dragoste! Spun eu.
- Acțiune! Spune Lili. Offff bine dar doar findcă este ziua ta.
*****Am văzut filmul care a fost excelent si foarte romantic., tot filmul Alex m-a ținut de mână.
- A fost cel mai romantic film din lume! Spun eu printre lacrimi.
- Mai lasă-mă tot filmul nau făcut altceva decât să se sărute și să vorbească despre sentimente.
- Lili e un film de dragoste ce vroiai să se omoare? Spun și mă ridic de pe canapea.
- Ar fii fost mult mai interesant.
Urcăm în camera mea si aprind lumina.
-Maya, acest fotoliu se trage nu? Mã întreabă Lili arătând spre un fotoliu din camera mea.
- Da. Spun nedumerită.
- Am hotărât! Eu dorm în fotoliu iar tu si Alex puteti dormi în pat. Până la urmă ați mai dormit împreună! Spune Lili și trage de fotoliu.
- Eu nu am nimic împotrivă!
Alex își dă tricoul jos si se trântește în pat.
- Mda. Bine cum doriți. Mă așez în pat și îl iau în brațe pe Alex.
- A fost o zi minunată. Mulțumesc pentru tot.
- Îți suntem prieteni Maya ce ai fii vrut să te lăsăm singurã? Mă întreabă Lili.
Nu spun nimic doar mă întorc si îl privesc pe Alex în ochi. Are niște ochi superbi. Mă pupă pe vârful nasului și mă ia în brațe. Încet, încet încep sã adorm.Heiii! Nu am avut inspirație dar sper că a ieșit ceva bun din asta.
CITEȘTI
Moarte pentru prieteni! [TERMINATĂ]
Teen FictionPovestea unei fete care dovedește că pentru prietenii adevărați merită să te sacrifici. Chear și atunci când prietenii o urăsc, ea tot îi iubește și luptă. Luptă pentru ea și prietenii ei. Va reuși să lupte să își salveze prietenii și viața sau v...