5.Bölüm

1.8K 59 56
                                    


Ne olduğunu anlamadım karartı bana yaklaşırken iyice korkuyordum. İnce bir ses geldi.

-Korkma sana zarar vermeyiz korkma bizden.

Karartı bana yaklıştıkça görüntü netleşiyordu daha iyi görüyordum . Topluluk halinde bir takım topluluk yaklaşıyordu sonra bu topluluktaki kişilerin tünelde portrelerini gördüğüm kişiler olduğunu fark ettim. Yanıma geldiler . İçlerinden biri öne çıkarak:

-Bizden korkma , biz senin büyük büyük annenleriz sana özel bir görev veriyoruz bizim bulamadığımız sırları sen bulacaksın ve bu görevi sen tamamlayacaksın . Bu okulda olan tuaf olayları araştır ve ip uçlarını takip et ilk ip ucun a bloktaki kazan dairesinde ama çok dikkatli ol ,gece saat 02.00 gibi git orda ilk ip ucun seni bekliyor.

Bunları dedikten sonra geri çekildi . Arkamdaki duvar haraket etmeye başladı bana:

-Hadi git ,dediler.

Ben de yavaş yavaş duvarın arasında açılan bölümden çıkarak ordan ayrıldım. Çıktığımda kendimi arka bahçede buldum. Yaşadıklarımın şokunu bir yandan atlatmaya çalışırken bir yandandadüşünüyordum. Ne yapacaktım , ilk ip ucu neydi gece nasıl gidecektim ve dersi yarıda bırakıp gitmiştim. Bu yaşadıklarımı birine anlatmalımıydım anlatacaksam kime anlatacaktım hiçbir fikrim yoktu . Koşarak sınıfa geri döndüm . Öğretmenimizin kulağına eğilerek soğuk almışım hocam sağlık durumumla ilgili diyip yerime geçtim.Günü diyer bölümleri aynı geçti sadece fazla düşünceliydim ne yapacağımı düşünüyordum . Gamze .

- Bugün çok düşüncelisin canım kötü bir durum yok değil mi ? ,diye sordu .

- Yok canım sınavı düşünüyorum sadece,dedim.

Olanları Gamzeye anlatmalımıyım diye düşündüğüm ama Gamze biraz kendini beğenmiş birisi ona söylersem herkese söyler diye düşündüm bundan dolayı ona söylemekten vazgeçtim.

Akşam oldu. Herkes yatakhanelere dağıldı. Akşam saat 23.30' ta Şenay öğretmen odaları tek tek konturol etmeye başlar ama benim odam koridorun en sonundaki 21. oda olduğundan bu odaya 23.43 gibi gelirdi. Geldiğinde uyuyup uyumadığımızı kontrol eder açık cam varsa onları kapatır sonrada gider. Saat 23.43 'tü ama Şenay öğretmen gelmedi. Bahçede bir kalabalık vardı.Gizlice camdan dışarı baktım. Dışarda olan bitenin ne oldu hakkında bir fikrim yoktu. Olanları tam göremiyordum camımın önünde ki ağaçtan çok bir şey göremiyordum. Yan oda arkadaşım Burcu genelde uykucu olduğundan erkenden uyurdu odamdan çıktım hızlıca Burcu'nun  odasına gittim camdan baktım topluluk dağılmıştı. Ama yerde yeşil renkte bir şeyler vardı . Çok bakamdan hızlıca odadan dışarı çıkıyordum ama koridorda Şenay öğretmeni gördüm o diğer odaya girince hemen odadan çıktım ve odama geçtim Şenay Öğretmen gelene kadar yatağa geçtim gözlerimi kapattım . Şenay Öğretmeni beklemeye başladım. Şenay Öğretmen geldiğinde normalde geldiğinden 33 dk geç geldi. Aşağıda ne olduğunu çok merak ediyordum.Aşağıda ne olmuştu. O yerdeki yeşil şeyler nelerdi.Şenay öğretmen odadan çıkıyordu ama ordan İnci öğretmen seslendi:

- Bir olay daha oldu lütfen buraya gelirmisiniz,diye fısıldayarak seslendi fakat koridorda sesi yankı yaptığından ses çok net geliyordu.

Şenay Öğretmen:

- Tamam bu saatten son odaydı haydi inelim.

Şenay Öğretmen ve İnci Öğretmen aşağı indiler. Saat 01.22'yidi. Zaman geçmek bilmiyordu.Yanıma El feneri ve ihiyacım olabileceğini düşündüğüm mazemeleri çantama koydum . Üstüme siyah eşofmanımı giydim ki gece kimse beni fark etmesin . Saate baktım saat 01.50'ydi. Odadan çıktım . Yavaşça binadan çıktım ve A bloğa doğru hızlıca koştum. A bloğun kapıları kitliydi. Hiç aklıma kilitli olabileceği gelmemişti. Hızlı düşünmem lazımdı. Ne yapsam ne yapsam diye düşünüyordum ki birden aklıma yangın merdivenleri geldi. Yangın merdivenleri kilitli olamazdı herhalde acil durumlar için yangın merdivenleri kilitli olmamalıydı.Koşarak yangın merdivenlerine gittim.Düşündüğüm gibi açık çıktı . Yavaş ve sesiz bir şekilde yukarı çıktım birinci katta doğru ilerledim normal merdivenlerden aşağı inerek kazan dairesine indim. Akşam gördüğüm yerdeki yeşil şeylerden vardı. Korkuyordum ama çok merakta ediyordum.ilerlemeye devam ettim . Bir kenara çekilerek biraz orada bekledim . Kazan dairesinde tek değildim. Bunu farkındaydım başka biri daha vardı oda büyük ihtimal benim farkındaydı. Ne yapmalıydım bilmiyordum. Hemen kazan dairesinde masanın altına saklandım. Masanın altında da o yeşil maddeden vardı bir parça aldım ve çantama koydum.Sabah laboratuvarda o maddeye bakarım diye düşündüm. Kazan dairesinde biri olduğu konusunda haklıydım. Bu kimse koşar adımlarla kazan dairesinden çıktı ama ben o çıkarken onun ayakkabısını görmüştüm. O kazan dairesinden çıktıktan sonra bende masanın altından çıktım . Kim bu saatte kazan dairesinde ne yapardı.Etrafa baktım yığılı kömürlerin olduğu yerde parlayan bir şey vardı . Hemen gidip aldım bu bir anahtardı. Üzerinde harflerin ve rakamların oldu şifre gibi bir şey yazıyordu. Hemen anahtarı alıp kazan dairesinden çıktım. Yangın merdivenlerinden inerken bir tane düğme buldum . Bu düğme ilk geldiğmde yoktu. Bu büyük ihtimal o kazan dairesinde olan kişinin düğmesiydi. Hemen düğmeyi alıp kapıya yöneldim ama kapı kilitliydi .nasıl olurdu bu Hiç kapı kilitli olur mu nasıl,niçin, kim? Tabi kide o kişi benim olduğumu anladığı için beni buraya kilitledi diye düşündüm ama buradan çıkmam lazımdı. Aklıma pencere geldi. Pencereden atlaya bilirmiydim diye düşündüm . Hemen pencereye yöneldim pencerenin kulupu yoktu hemen çantamdan makası çıkartarak açmaya çalıştım . Makasın ucu ince olduğu için açmadı sonra çantamı karıştırmaya başladım ne var ne yok neyle aça bilirim diye. Hiçbir şey açmazdı çantanın yan gözünde ev anahtarımı buldum hemen anahtarla açmaya çalıştım başarmıştım . Pencereyi açtım ve aşağı bakmadan aşağı atladım . Çokta yüksek değilmiş. Hemen koşarak yatakhaneye gittim . Odama vardığımda nefes nefese kalmıştım.Çok heycanlıydım üstümü değiştirdim anahtarı müzik kutumun içine koydum çantamı dolabın içine koydum sonrada yatağıma yattım.Hemen uyuya kaldım dün bundan dolayı sana dün yazamadım sevgili günlük.

Tuğba bana :

-Sena demek ki yüzüğün içinde bundan dolayı senin ismin yazıyor . Sende bu günlüğün yazarından sonra gelen kişi olmalısın büyük ihtimal bu sırları bulmak sana kaldı ama merak etme ikimiz bu sırların hepsini bulacağız.

- Saol, Tuğba iyki varsın .

- Sende Sena hadi ama yat sabah konuşuruz .

-Tamam, yatıyorum  iyi geceler.  

Sır PeşindeyizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin