Güçlerimin olacağını öğrendiğim için çok mutluydum. Acaba güçlerim nasıl olacaktı .Bunları düşünmeden edemiyordum bir kaç gündür . Rüyalarımda kendimi bir prenses olarak görüyordum . Uyandığımda kan ter içinde uyanıyordum.
Nasıl bir şeydi bende bilmiyorum. Rüyalarımdan çok etkilendiğim kesindi ama .Bide üzüldüğüm zaman hava bozmaya başlıyordu. Nasıl olduğunu ilk başta anlayamamıştım ama sanırım hava ile aramda özel bir bağ vardı. Rüzgarı tenimde hissetmek beni mutlu ediyordu. Yağmurun altında ıslanmak bana keyif veriyordu. Tabi bi o kadar da güneşi seviyordum.
Bunlar beni ayrı bir mutlu ediyordu. İlayda ile bol bol antreman yapıyordum ve güçleniyordum . Bir kaç gün önce sandığı bulduğumuz depoya gitmiştik ve depoda hiçbir şey yoktu. Bizi anlamış olsaki yerini değiştirmişti. Diğer depolarıda kontrol ettik ama hiç şey yoktu.
Özay ve Eren ile iyi anlaşıyorduk ama içimde bir his vardı. Ne olduğunu anlamadığım bir his .
********Dövmem çıkalı 1 hafta olmuştu. Sabah kalkar kalkmaz yapabildiğim şeyi göstermek için Tuğba'nın yatağına zıpladım. Biraz kötü bir şekilde uyandırmıştım belki ama çok heyecanlıydım.
Tuğba uyanmıştı. Bana üstümde ne işin var dercesine bir bakış attı.
"Tuğba şu yapabildiğime bir bak."
Tuğba'ya elimde yaptığım hava topunu gösteriyordum. Muhteşem bir şeydi. Tuğba hemencik yataktan fırladı ve kalktı."Bunu nasıl yapıyorsun Sena?"
Çok şaşırmıştı bende aslında yapa bildiklerime çok şaşırmıştım.
"Bilmiyorum Tuğba . Kendiliğinden oluyor benim elimde değil."
Çok mutluydum anlatamıyordum. Sen daha neler yapabildiğime bir bak dercesine hareket ediyordumDerse girmeden önce İlayda'yı kızlar tuvaletine çekmiş ve onada göstermiştim. Aslında tuvalette göstermek istemezdim ama durumlar bunu gerektirmişti.
İlayda sanki bunu bekler gibi bakıyordu.
Sesizce "Bu kadar erken olacağını beklemiyordum ama zamanı gelmiş demekki." Dedi."Uçabiliyorum bu inanabiliyor musunuz?"
Hep birlikte dersler bitince tünele gitmiştik. Ben diğerlerine güçlerimi gösteriyordum onlarda beni pürdikkat izliyor ve keyif alıyorlardı. Taki İlayda beni odasına çağırana kadar .
İlayda çok ciddi birisiydi ama ilk defa bu kadar ciddi görünüyordu. Oturmamı işaret etti. Bana güçlerim ile ilgili sorular sormaya başladı.Neler yapabildiğimi göstermemi istedi.
Yapabildiklerimi tek tek gösteriyordum oda beni izliyordu. İlayda bu durumdan pek hoşnut sayılmazdı. Herkes mutlu olmuştu ama o mutlu gibi görün müyordu. Dayanamayıp sordum .
" İlayda bu duruma sevinmemiş gibi duruyorsun ."
İlayda biraz bekledikten sonra cevap verdi.
"Bu kadar erken bekleniyordum sadece." Dedi.
İlayda'nın odasına gittiğimizde ilk olarak güçlerimden kimseye bahsetmememi istedi.
Sonrada asıl konuya geçil yaptı."Senacığım senin iyiliğini istediğimi bilirsin . Senden sakladığım bir şey var artık öğrenmen gerekli. Okul aslında bir geçit kapısı . Okulun sırrıda bu .
Okul sayesinde başka bir Dünya 'ya gidebiliyoruz ve sen o Dünya'da çok önemli birisisin. Sen o Dünya'nın Prensesisin ." İayda'nın dedikleri kulağımda yankılanıyordu.Rüyalarımda gördüklerim gerçekmiydi.
İlayda beni Alflheim' e götürmüş ve orayı bana göstermişti . Muhteşem bir yerdi .Bende bu diyarda bir prensestim . Çevreye hayran hayran bakarken İlayda
" Şu ilerde gördüğün şato senin şaton ama sen bu diyarın kayıp prensesisin ."
" Nasıl yani!"
Bir prensestim ama kayıp bir prenses bu nasıl oluyordu.
Ben kayıp prenses olmak istemiyordum.
"Peki şuan o şatoda kim yaşıyor . Kraliçe Şimal"
"Kraliçe Şimal'de kim ?"
" Kraliçe Şimal bu diyarın kötü kalpli kraliçesi . Senden önce gelen prenses ve arkadaşıda onun esiri. Bizim diyarınıza geçiş yapmaya çalışıyor. Arada sırada canavarlarını yoluyor. Dünya da ona yardım etmek eden biri var ve belkide senin kayıp prenses olduğunu biliyordur. Güçlerini kazandın ve artık onu yenmek sana düşüyor . "
İlayda'nın dediklerini düşünüyordum .
Peki benim buradaki görevim neydi ne yapmam gerekiyordu .
İlk iş olarak saraya girmem lazımdı. Biraz zor olcaktı ama imkansız değildi sonuçta .
İlayda bizi kendi Dünyamıza getirmişti.
O gece bir türlü uyuyamadım .
İLAYDASena güçlerini kazanmıştı ve bana gösteriyordu . Şaşırmamak elde değildi. Bu kadar hızlı bir şekilde kazanmasını bende beklemiyordum çünkü daha bir hafta anca olmuştu.
Çok hızlı öğreniyordu. Ona Alflheim 'dan bahsetmem gerekiyordu artık . Onu Alflheim'a götürdüm. Bu durum karşısında neyapacaktık bende bilmiyordum.Ona olanları tek tek gösterdim ama bu
ona yetmeyecek gibiydi.
Ama bunada bir çare çözüm bulacaktım.Arkadaşlar sizin için bir bölüm daha yazdım beğenerek okursunuz inşallah.😇😇😇
Bu bölüm hakkındaki duygu düşüncelerinizi bekliyorum .
Kapağı değiştirmeyi düşünüyorum fikirlerinizi merak ediyorum fikirlerinizi yazarsanız sevinirim canlarım 😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sır Peşindeyiz
MaceraMACERA#1 Hayatımızda büyük küçük sırlar var. Hayatınız iyi ya da kötü etkileyen sırlar. Birde bu sırların yanında merak duygumuz . Bizi ordan oraya sürükleyen merakımız .Kim bilebilirdiki bir sırın hayatımı baştan aşağı değiştirecek kim bilebilird...