Artık Amora'daydık. Hep birlikte saklanacak bir yer bulduk yıkıntıların arasında bir yere geçtik.
"Bizi nereden buldunuz."
"Senin yatağında olmadığını fark ettim . Hemen İlayda'nın yanına gittim kameralardan senin arka bahçede büyü kitabı ile olduğunu gördük. Özay'ın geldiğini gördük yanınıza gelip durduracaktım ama siz çoktan gitmiştiniz Siz gittikten sonra Eren geldi. Özay yok diye . İlayda hepimize bu bileklikşeri verdi . İlayda ile bu şekilde bağlantı kuracakmışız. İlayda büyüyü bizede yaptı ve sonrasında bizde buradayız."
Hepimiz bileklikleri taktık.
Bu şekilde İlayda ile bağlantı kurmaya çalıştık ama ilk denemelerimiz başarısızdı.
Biz İlayda ile bağlantı kurmaya çalışırken sesler ve ışıklar geldi.
Hemen saklandık.
"Kim var orada. Dışarı çıkın."bizi arıyorlardı. Acaba benim burada olduğumu biliyorlarmıydı.
Sesler bize doğru yaklaşmıştı.
"Burada birileri var ."sesini duyar duymaz koşmaya başladık.Olabildiğince hızlı kaçıyorduk. Tuğba tökezledi ve yere düştü. Ayağını burkmuştu. Hemen geri dönüp Tuğba'nın koluna girdim . Diğer kolunada Eren girdi. Özay çevreyi kontrol ediyordu. Özay"Geride kaldılar ama yinede acele edelim ."
******
İlerliyorduk ama Tuğba bizi yavaşlatmıştı. Geridelerdi ama bize yavaş yavaş yaklaşıyorlardı. Ben ,Eren ve Özay vardiyeli şekilde Tuğba'yo taşıyorduk ama çok yorulmuştuk. Biraz ilerde orman vardı. Ormanın içine girdik biraz ilerleyip konaklayacaktık. Rüzgar yaparak topraktaki ayak izleri izi yok etmiştim . Tuğba'nın ayağını sarmıştım.Biraz daha iyiydi. Gece hepimiz sırayla nöbet tuttacaktık. İlk nöbet Özay'ındı.Özay
Herkes uyumuştu . Etrafa bakınıyordu. Rüzgarın sesinden başka bir ses yoktu. Bugün yorucu bir gün olmuştu.
Sena'ya güçlerimden. Bahsedememiştim burası benimde diyarımdı ne kadar saklayacaktım bilmiyorum ama saklıyordum şimdilik. Sena çok iyi bir liderdi bunu bugün çok net görmüştüm. Zaten hepimiz çok iyi arkadaşlardık. Üçümüzde onun sözünden çıkmıyorduk.
Acaba yarın nasıl olacaktı ."Çıt !çıt!"
Kuzey tarafı dan sesler gelmeye başlanıştı.Oraya doğru yöneldim kimse yok.
"Eren , Sena ,Tuğba kalkın . Biri var !"
"Ne oldu Özay ?"
"Kalkın !"
Eren Sena'yı uyandırmıştı sonrada Tuğba kalkmıştı. Sesler daha yakınlaştı ve yer salanıyordu .Sesler yakınlaştıkcada yer daha kuvvetli salanıyordu. Ağaçlara çıkmıştık . Burada görünmemiz daha zordu.
*****
Yaprakların arkasından aşağı bakıyorduk ve gördüğünüz şeyin ne olduğunu anlandırmaya çalışıyorduk . Yeşil kocaman dev gibi birşeydi ama daha
çirkindi. Biraz daha dikkatli baktığımızda bunun bir trol olduğunu anladık.Trol bizi fark etmişti. Şimdi ne yapacaktık bakalım .
*********
Sena Nur
Eren'in beni dürtmesi ile uyanmıştı.Ne olduğunu anlamaya çalışırken Özay'ın kalkın demesiyle kendime geldim.
Birileri vardı . Hemen ağaçlara çıkmıştık yer sarsılıyordu. Bu neydide yeri bukadar sarsıyordu acaba . Bulunduğumuz ağacın altındaydı.
Bir trol vardı. Ne yapacaktık güçlerim ile yenmeyi denesem yene bilirmiydim.
" Ben aşağı ineceğim ve şu trol arkadaşımızla biraz dövüşelim."
Tuğba"Sena çıldırdın mı? Bu trol seni ayağının altında ezer geçer ."
"Sonsuza kadar burada kalamayız .Ağaç salanıyor burada çok fazla duramayız . Hem denemem lazım ve aklımda bir fikir var. " Tuğba istemesede kafasıyla onay vermişti. Aşağı indim. Trol beni görünce bana doğru yaklaşıyordu. Elerimi birleşitrerek hava akımı oluşturdum hava akımım onu geriye itiyordu ama çok erkili değildi. Başka bir yol bulmalıydım . Başımı yumarı kaldırdım . Yukarıya seslendim . " Yağmurlukların altına girin şiddetli bir yağmur olacak başınızı örtmeyi sakın unutmayın ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sır Peşindeyiz
AdventureMACERA#1 Hayatımızda büyük küçük sırlar var. Hayatınız iyi ya da kötü etkileyen sırlar. Birde bu sırların yanında merak duygumuz . Bizi ordan oraya sürükleyen merakımız .Kim bilebilirdiki bir sırın hayatımı baştan aşağı değiştirecek kim bilebilird...