Podziękowania + informacja

690 34 22
                                    

Czuję się trochę zasmucona myśląc, że piszę do was ostatni raz. Ale co tam mam nadzieję, że chociaż niektórzy będą ze mną jeszcze przez długi czas. Zapraszam was do moich innych historii. Trudno mi też pożegnać się z postaciami. No , ale myślę, że ta historia dobiega końca i tak się stało. A ja nie zamierzam skończyć na kilku książkach. Więc teraz ważna informacja. Jeśli chcecie zostać ze mną dłużej zapraszam was do mojej nowej powieści, która zostanie opublikowana już niedługo. Jak na chwilę obecną mogę wam zdradzić tylko tytuł : I Want Only You ...
Mam nadzieję, że spodoba się wam tak jak ta. Podejrzewam, że pojawi się być może jeszcze dziś. Trzymajcie kciuki. A teraz chciałbym podziękować osobą, które były ze mną od początku do końca.
StillTheSame12
Mendes_Avicii
Yuuuuuuuuuuki
Olaaa_506
Jest też parę osób, które były do połowy, albo od połowy, ale nie będę ich oznaczać. Więc jeszcze raz bardzo wam dziękuję. Mamnadzieję, że jeszcze kiedyś zdecydujecie się na moje historie. A noi bym zapomniała. Jak podobał wam się Epilog? Piszcie śmiało.
No więc co? Chyba czas się pożegnać. Pamiętajcie o mojej nowej historii i do zobaczenia być może niedługo. Dziękuję wam za wszystko i te wyświetlenia, na które właśnie patrzę. Jeszcze raz bardzo wam dziękuję. Kisses :*

Nieziemsko przystojny...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz