Író (?) kihívás - 18. nap

12 0 0
                                    

Kérdés/feladat: 30 tény magadról.

Válasz/megoldás:

Atyaég.

Ez egy egész napos vásárlás után kicsit gyomorszájon vágott, de lássuk :"D

     1. Van két kaktuszom. :3

     2. 18 éves leszek. (Habár a bevásárolt Szenillás mappákból, és Jégvarázsos füzetekből nem ez jön le :)))))))) )

     3. Van egy Rumnapló és egy Magányos lovas moziplakát a falamon. <3

     4. A csengőhangom Ákostól az Óda c. dal

     5. Június 12-én találkoztam Szendi Szilvivel. Életem legszebb napja. <3

     6. Egy éve, egy fesztivál keretein belül láttam Szabó P-t játszani, és Ákos koncerten tomboltam.

     7. Ákos a legkedvecebb előadóm, de rajta kívül hallgatok Rascal Flatts-t, Paul McCartney-t, Lily Kershaw-t, Imagine Dragons-t is, csak hogy a nagyját emlegessem.

     8. Eléggé introvertált és szorongó típus vagyok.

     9. A kedvenc költőm Edgar Allan Poe és Ady Endre. <3

     10. Nagyon nagy grammarnazi tudok lenni. :D

     11. Most fogok 10-be menni, mert 5 éves tagozaton vagyok, és oviban is buktam. (Visszafogtak. :D)

     12. Ennél fogva (#előző) 21 évesen fogok érettségizni. Hurrá!

     13. Nagyon nehezen tudom megállni tömegközlekedési eszközökön, hogy ne énekeljek, vagy dúdoljak, ha zenét hallgatok.

     14. Ennyire naaaaaaaaagyon szeretnék tetoválást, de az ekcémám miatt sajnos nem lehet.

     15. Kriminálpszichológus szeretnék lenni, de legalábbis az emberek testbeszédével szeretnék foglalkozni.

     16. A jelenleg magam elé kitűzött cél a Károli Egyetem. :)

     17. A másik pedig az angol nyelvvizsga, amire reményeim szerint a következő tanévben sor kerül.

     18. A második nyelvem a francia.

     19. Soha nem tudok arra a két kérdésre normálisan válaszolni, hogy az angol vagy a francia nehezebb-e, avagy melyiket szeretem jobban.

     20. Magamtól nehezen kezdeményezek barátságot, de ha mások lépnek, szívesen beszélgetek.

     21. Fél órákat tudok hisztizni és aggódni minden egyes telefonálás előtt, függetlenül attól, kit hívok, és mindegyik előtt félhangosan elmotyogom, mit fogok mondani.

     22. Alan Rickman volt az első színész az életemben, akiért igazán rajongtam. Nyolc éve már...

     23. Éjjeli bagoly vagyok, a reggeli felkelés azonban kész kínszenvedés.

     24. Kiskoromban az istennek se voltam hajlandó operett dalokat hallgatni, ma pedig nem tudom őket abbahagyni.

     25. Éppen most az AFC-től a Jégvirágot hallgatom.

     26. Volt szerencsém ott lenni Lara Fabian koncertjén az Arénában. <3

     27. Disney-mániás vagyok. A kedvenceim a plüssök, de bármi, ami mesefigura, jöhet.

     28. Odáig vagyok a Ty Beanie Boo plüssökért (is) :D

     29. Rettegek a pókoktól. Az összestől. Legutóbb egy műpóktól kaptam sírógörcsöt. :(((

     30.Elcsalom az utolsó pontot; befejeztem a 30 tényt magamról! :D

Me, myself and IWhere stories live. Discover now