Író (?) kihívás - 24. nap

9 0 0
                                    

Kérdés/feladat: Beszélj arról a leckéről, amit nehézségek árán tanultál meg.

Válasz/megoldás:

Hajaj.

Talán a legfontosabb lecke az volt, hogy soha ne hagyjam magam befolyásolni senkinek, és a feltétel nélküli szeretet nem mindig jár garanciával arra, hogy viszonozzák.

Részese voltam egy 3-4 évig tartó barátságnak, ami az utolsó egy évben szinte lelki terrornak számított. Úgy értem, a barátnőm olyan dolgokon sértődött meg, hogy pl. (középiskolás létemre) nem voltam fent az interneten pontban este 6-kor, vagy másoknak válaszoltam Twitteren de neki nem.

A legrosszabb, hogy emiatt a lány miatt, mert ő ítélte meg, kik a lúzerek - azokkal ha beszélgettem, akkor is sértődés volt -, elvesztettem egy csodálatos barátnőmet. A mai napig nagyon hiányzik, és mindaz is, amit együtt megéltünk. Noha tudom, hogy ezt nem olvassa, de azért leírom, mennyire fáj nekem mindez.

Ez az incidens, vagy nevezzem bárminek, tanított meg arra, hogy ha nem merek lépni, azzal csak magamnak ártok. Mert igen, féltem a következményektől, ezért fajult idáig.

Áprilisban volt egy éve, hogy pont került a kapcsolat végére.

A feltétel nélküli szeretetnek, amit még említettem, ehhez a kapcsolathoz is köze van. Ám amire elsősorban gondoltam, az az, hogy megadhatom én az ezredik esélyt, helyezhetek mindenki elé valakit, ha az illető menni akar, vagy nem akar szeretni, akkor igenis el fog menni, és nem fog szeretni.

Senkit ne vegyetek biztos pontnak az életetekben. :)

Me, myself and IWhere stories live. Discover now