Író (?) kihívás - 25. nap

10 0 0
                                    

Kérdés/feladat: Gondolj bármilyen szóra, képkeresőzz rá (#magyarszavak), és írj valamit, amit a 11. kép ihletett.

Válasz/megoldás:

Kicsit csaltam, mivel a Google képkeresőjének képei nem igazán fogtak meg (a vintage, a world, de még az Audrey Hepburn keresésnek sem sikerült megihletnie), ezért felmásztam Tumblr-re, hogy ott a 11. szembejövő képről írjak. Végül a fejlécben lévő kép lett a nyertes, kicsit talán azért, mert át tudom érezni, amiről ír.

(Végre már valami, aminek köze van az íráshoz! :D)

*

Te vagy a hibás. Mindenért téged okollak, kit is mást?

Miattad nem tudtam enni este, pedig anya a kedvenc vacsorámat csinálta. A gyomrom azóta görcsben áll, mióta kimondtad azt a szót. Azt az egyet, tudod.

Anya meg akart vigasztalni, mert tudta, hogy egész nap a szobámban gubbasztottam. Azt hitte, tanultam. De aztán megláthatta a könnyes biológiafüzetet, és megkérdezte, mi történt, hiszen annyira szeretem azt a tárgyat.

A szeret szóra ismét sírni kezdtem, pedig megfogadtam, hogy aznap már többet nem teszem. Főleg nem miattad. Elmondtam neki mindent, ő pedig egyetértett velem abban, hogy ez mennyire váratlanul történt. Közölte a véleményét is rólad. Én pedig megvédtelek. Ez az én hibám volt.

A lányok is felhívtak. Akik előtt megtörtént, de hisz tudod. Az sem zavart, hogy ők ott vannak. Mindig a saját fejed után mentél, akkor sem volt ez másképpen. Nekik is megvolt a véleményük.Azt kérdezték, jól vagyok-e, de a torkomban is gombóc volt, ami nem hagyott beszélni. Le kellett tennem. Ez is a te hibád.

Tudod, hány óta most? Hajnali négy, és én még mindig itt gubbasztok a naplóm fölött, hogy legalább neki kiöntsem a lelkem. Holnap csütörtök. Holnap tesztet írunk biológiából, de a könnyek miatt a tinta szétfolyt, és már nem tudom elolvasni a sejtosztódás folyamatát. Remeg a kezem, és a betűim is mások. A te hibád.

Attól félek, hogy kiöltél belőlem mindent azzal az egyetlen szóval. Hogy soha többé nem leszek már képes nevetni, mosolyogni, örülni dolgoknak, mert a boldog pillanatok fölé felhő úszik majd, és az árnyéka - a neved -, minden jót elfeledtet. A te hibád lesz.

Egyedül abban voltam jó, hogy szeresselek, és te ezt is kettétörted. Mint mindent, azzal az egyetlen szóval.

Amikor közölted, hogy vége.

Me, myself and IWhere stories live. Discover now