Író (?) kihívás - 23. nap

10 0 0
                                    

Kérdés/feladat: Írj levelet valakinek, bárkinek.

Válasz/megoldás:

Talán nem lesz túl jó ötlet ezt ide kitenni, mert eléggé necces a téma, és különben sem tudom, jó-e kiteregetni ezzel kapcsolatban a gondolataimat, de mostanában az érzés, meg a dolog, amiről a levélben szó van, nagyon felerősödött, így talán mégsem baj. Vagy nem tudom. Én már semmit nem tudok ezzel kapcsolatban.

A levél még nyár elején íródott, egy bizonyos célra, és ez nem a teljes verzió, mert vannak benne tényleg nagyon személyes dolgok is.

*

Búcsúlevélre
ne válaszolj. - Fodor Ákos

Az elmúlt napokban, hetekben eszméletlenül sokat gondolkodtam. Még naplót is elkezdtem írni, ami... ami nem megy túl sikeresen, de ez legyen az én problémám. Rajtunk gondolkodtam. Hogy megint az történik, ami egy éve, és hogy én ezt mennyire rohadtul nem akarom. Fogalmam sincs, mi zajlik most az életedben, de azt hiszem, már nem is igazán van közöm hozzá. Elérkeztünk a végéhez, és most kell elbúcsúznunk.

Elmondhatatlanul sokat köszönhetek neked, tudod? A szeretet olyan mértékét mutattad meg nekem, amiről azt sem tudtam, hogy létezik. Átsegítettél az életem legmélyebb pontjain, mellettem álltál, amikor senki. A testvérem voltál, amiért örök időkig hálás leszek. Remélem, én is tudtam valamit adni neked, amit nem hajítasz majd a sarokba, és amire emlékezni fogsz pár év távolságból is – ha másra nem, legalább arra a csodás áprilisi napra, az éjszakába nyúló telefonbeszélgetésekre.

Azt hiszem, ez a barátság nem nekünk való. Nagyon sok energiát igényel, és érthető, hogy a sok elfoglaltságunk mellett nem tudtunk annyit figyelni a másikra, mint amikor még mindketten általános iskolások voltunk. Próbálkozni szabad, de ha már másodszorra szenvedünk csúfondáros vereséget, el kell gondolkodni azon, hogy a kapcsolat leveszi a terhet a vállunkról, vagy csak még többet pakol rá. Sajnos a miénk, úgy vettem észre, már a második kategóriába tartozik.

Nem tudom, merre sodor az élet, maradsz-e vagy mész. Az élet bármelyik területét is választod, kívánom, hogy az összes álmod sikerüljön, és érd el a céljaidat, amikért olyan nagyon küzdesz! Írj sokat, lelkesen, hogy egyszer összefussak a neveddel a könyvesboltban. Találd meg azt a barátodat, aki kicsit több mint valamennyi, és akivel annyira egy hullámhosszon vagytok, hogy félszavakból is megértitek egymást. Érezni fogod.

Ha hiszed, ha nem, potyognak a könnyeim. Tudod, sose szerettem a búcsúzásokat, ahogy te sem. Ironikus, hogy most egymástól búcsúzunk, nem?

Fogadd meg az idézet tanácsát.

Szeretlek.


Me, myself and IWhere stories live. Discover now