Sziasztok!
@RosexBlack kihívott engem egy felelgetős... kihívásra (nemmmm láttátok a szóismétlést), és gondoltam, mivel ez a lap úgyis azért van, és amúgy is lendületben vagyok, hát megcsinálom ide. Nagyon köszönöm! :) <3
1. Szereted a Marveleket?
Erre a kérdésre azt hiszem, a válaszom igen, noha nem vagyok szuperhősös, és Marvel filmet összesen kettőt láttam ezidáig, a Suicide Squad-ot és a Sötét lovagot. Nagyon merem remélni, hogy ezek a Marvelhez tartoznak. :D2. Mi a kedvenc számod címe?
Ide rengeteg dalt fel tudnék sorolni, de ami állandóan, folyton és mindig viszi a prímet, a pálmát meg a mindent, az Ákostól az Ugyanúgy és a Helyreigazítás. És a Tánc. Meg a Mondj igent. Befejeztem.3. Szerinted ki szerencsétlenebb: Harry Potter vagy Zsákos Frodó?
Nem láttam a Hobbitot, sem a Gyűrűk urát, nem is olvastam, a sztorit sem ismerem. Szerencsétlenség terén Salmander a király.4. Láttad a Legendás állatok és megfigyelésüket? Ha igen, hogy tetszett?
Láttam, és lehet, hogy nem fogtok szeretni ezért, de nekem nem igazán tetszett. Göthe Salmander egy szerencsétlen félnótás varázsló, akinek egyetlen táskája van, és arra sem képes vigyázni. És sajnos Eddie felé sem alakultak ki bennem gyengéd érzelmek. Pickett és a furmász, akinek nem jut eszembe a neve, cuki volt, és a történetben lévő két csavar nagyon lenyűgözött, ott kicsit visszakaptam a filmkészítőkbe vetett hitem. Továbbra sem értem, miért kellett összemosni Grindelwald és Dumbledore történetét a legendás állatokéval. Na mindegy.5. Mi a kedvenc színed?
Hű, sok van. A sápatag és halvány színeket kedvelem. :)6. Ha felhívna egy Marveles producer és megkérne, hogy szerepelj az egyik filmjébe, és még választhatsz is, hogy melyik oldalra állsz, a gonosz vagy jó oldalra állnál?
Mint mondtam volt, nem vagyok otthon a szuperhősök világában, de szerintem a jó oldalra állnék. :)7. Asgard vagy Jötünheim? ( Marveles aki nem érti elnézést)
Halvány lila segédfogalmam sincsen. :))))))8. Mi a kedvenc sorozatod/könyved/filmed címe?
- sorozat: Gyilkos elmék, Blindspot, The Affair, Mom, Szökés, Shooter
- könyv: A titkos kert, Jane Eyre, A Manderley-ház asszonya, Harry Potter, Elfújta a szél, skandináv krimik, Karin Slaughter könyvei, Irene Huss sorozat, Dr Csont sorozat, Castle sorozat, A lány a vonaton
- film: Harry Potter, Igazából szerelem, Bridget Jones, Jane Eyre (2006), Solace, Jégvarázs, A lány a vonatonHa nem haragszotok, most nem jelölnék meg senkit. Köszönöm és kellemes ünnepeket még egyszer! :)
YOU ARE READING
Me, myself and I
RandomAmolyan én-blog, könyvkritikákkal, filmajánlókkal, kihívásokkal. Jó olvasást! :)