Znowu 15 jebanych faktów...

391 22 15
                                    

Zostałam nominowana przez Niezgodna115.

Coś tam było o zasadach, ale pierdole je... nie chce mi się nominować 15 osób lol xD

To ten... lecim

1. Kiedyś kochałam muzykę rockową, ale w tej chwili słucham wszystkiego po trochę (stary dobry polski rock i tak zawsze będzie najlepszy)

2. Jedyne polskie zespoły jakich znam teksty większości piosenek to Happysad i Dżem, a wokaliści to Dawid Podsiadło, no i ten pseudo raper Gimpson (może nie znacie, bo nigdy z undergroundu nie wyjdzie).

3. Mam specyficzne postrzeganie świata, ale ogólnie uwielbiam to co inne. 

4. W przyszłości chcę sobie zrobić tatuaż na obojczyku i nadgarstku. To musi być coś co opisuje mnie. 

5. Piszę zazwyczaj pod wpływem emocji, bo wtedy wena mnie nawiedza. 

6. Sama wytyczam sobie granice, których nigdy nie przekroczę. 

7. Oglądam youtube od 2008 roku (tak mniej więcej) i moje gusta od tamtego czasu diametralnie zmieniły się jedynie w 2011 roku gdzie zaczęłam oglądać ytberów, którzy fchuj klną. 

8. Nigdy nie piszę "w chuj" tylko "fchuj"

9. Jestem wyczulona na błędy ortograficzne, stylistyczne i językowe, bo interpunkcji sama nie mam najlepszej. 

10. Jestem straszną hejterką wszystkiego. 

11. Staram się zawsze być miła, chyba że ktoś zajdzie mi za skórę. 

12. Gdybym nie była nieśmiała zaczęłabym nagrywać na yt, bo zawsze mnie to jarało. 

13. Lubie suche żarty, choć rzadko się z nich śmieje xp

14. Nie mam chłopaka, bo żaden mnie nie chce (so sad). A tak serio to znam samych idiotów (bez urazy dla Michała, ale on jest przyjacielem #friendzone) 

15. Lubię Coca-Colę tak samo jak Pepsi #sorry

Nominuję:
MuchOwocuch hihihhi :D
HannaArcher #BolikTeam is always real
Misiaczeeeg zabij sie chuju... znaczy kc psiapsi ;*

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 15, 2016 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Goodbye /NitroOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz