Olen jälle tagasi reaalsuses. Veedan juba teist päeva haigla seinte vahel.
Aule oli mind külastanud, aga ma ei mäleta seda, sest ma polnud normaal seisundis.
Mu ema on see kõige suurem probleem.
Ta on jällegi, juba praegu minu külastaja."Tütreke kuidas sa ennast tunned?"
"Kõik on kõige paremas korras."
"Su see Daivid käis eile sind vaatamas, pead ta maha jätma ta on sulle halb!"
Selle peale kui Daivid mind vaatamas käis tundsin endas justkui soojust, ta siiski hoolib minust ja lapsest. Aga ema vist ei arva sama ja ma lausun talle:
"Ema mis kurat sul viga on, ta on minu lapse isa!"Midagi minu sees ütleb, et justkui minu ema oleks meie peale kade. Minu ja Daividi peale.
Emal pole ühtegi armastust olnud peale minu venna isa ja minu isa.
Nad mõlemad on kadunud, mu ema elust, kadunud ja kõik."Sina said tema pärast nuga, kas oled loll Mia, et usud sellise tola lubadusse!"
Okei, see oli hetk millal ema ületas oma piirid.
"Türa küll ema, ega kurat mina süüdi pole, et kõik su mehed hoorama on läinud. Kui mina oleksin mees ja sina niimoodi minu kõrva all saeksid oma mölaga jätaksin mina ka sinu maha."
"Sa oled üks kõige sittem tütar!" Räuskab ema, tõuseb püsti ja hakkab lahkuma.
"Sina ema oled mu selliseks kasvatanud, eks siis nüüd naudi oma vilja!"
Miski oleks just nagu minu sees murdnud.
Olen emaga jälle tülis. Miks ema kunagi minu otsustega rahul pole. Kuramus küll ma olen ka inimene, ma ei ole ju viimane värd.Emaga koos ma ei kavatse ka elada, kui me temaga järjekordselt tülis oleme.
Daividi tagaukse võtmed on minu käes. Elan seal niikaua kuni kõik uuest maha on rahunenud.
Ma ei pea ka piinlema ema kraaksumise all. Kui tema seda kuradi jama ei talu, et mina Daividit armastan, ei pea ka mina teda taluma.***
Nutes haaran ma oma telefoni ja helistan Aulele."Aule sa tead mis minuga juhtus, ma läksin emaga tülli ja ma ei tea mida edasi teha."
"Palun tule minu juurde, kui haiglast välja saad, mul on isegi idee kuidas sind aidata!"
Vajutan telefoni kinni, kui juba tuleb arst.Ta seletab, et pean hakkama iga kuu regulaarselt ultrahelis käima.
Lapse pärast teen kõike, lubasin Daividile, et kasvatan meie last.--------------------------------------------------
Jällegi uus osa. :)Suured tänud armsad lugejad:
vaatamiste ja vote'de eest.
:)
Olge muhedad:)
YOU ARE READING
"See kõik oli üks suur viga"(LÕPETATUD)
Teen FictionÜks pidu, üks armastus, üks eksimus ja sa kaotad usalduse kõikide vastu. Kas perekond on see, kes sind aitab või hoopis su hülgab. Kes on see kõige suurem tugi ja kas teda saab usaldada või hoopiski oled sa kõrvuni armunud temasse. Küsin, endalt...