"Mia Slauser kas võtad Daivid Thomsoni enda abikaasaks? "
"Jah võtan"
"Aga Daivid Thomson kas teie võtate Mia Slauseri enda abikaasaks? "
"Otse loomulikult. "
"Võite pruuti suudelda.
Nii suudlebki Daivid mind, kõlavad hõisked ja vilistamised.
Ema toob meie kalli beebi Sofia Thomsoni. Daivid võtab ta sülle ja poetab meile mõlemile soojad musid juustesse.
Nüüd on minu perekonna nimi Thomson. Olen maailma õnnelikum naine.Tunnid lähevad ja kätte jõuab aeg visata roosikimp.
Ja oh imet selle püüab Aule.
Tõeliselt armas.***
Järgmise päeva hommikul oleme varem üleval ja pakkime asju, et mesinädalatele minna. Ema aitab mind ja mu kallis teeb süüa.Pilt pisi Sofia'st on emale kingituseks.
Minu pilt raseduse ajal on kallile Daividile meie tulevase kodu seinale.Ja meie pulmapäeva pilt. Meie armastuse märgiks ka see siis.
"Olge tublid mu armsakesed."
Ema teeb mulle ja Sophiale ja ka Daividile musid põskedele. Soovib edu ja peagi oleme me mesinädalate pool teel."Kallis mul on nii heameel, et oleme koos ja ma ei jäänud oma soovis kindlaks sind unustada. "
"Sama kallis, ma armastan sind. Ja meie last. " Lausun Daividile.
"Sophie kasvab nii kiiresti, et varsti on vaja uut pisikest." Naljatleb Daivid ja silitab beebi pead.
"Nii see on, nad kasvavad tõesti kiiresti, aga me oleme parimad vanemad praegu Sophiale ja siis hiljem plaanime neid juurde. "
"Okei, mu kuningannast kallim ja pisi prinstsess. Armastan teid."
Daivid võtab mu käest ja suudleb seda.
Siis käivitab auto ja me sõidamegi oma mesinädalatele.
Ei oleks ealesgi uskunud, et kõik nii hästi läheb ja lõpuks olen abielus temaga, minu päästjaga.
Ja minu röövlid on eluaeg vangis. Elu läheb kiiresti ja seda peab nautima.
------------------------------------------------------
Oligi juba tõesti viimane osa, küll see tuli ruttu. :)
Kes soovib raamatule järge? :)
Suured tänud kõigile.
:) Nagu näha lähevad paljud loos sellise õnneliku lõpuga.Olge sama muhedad ja tublid:)
YOU ARE READING
"See kõik oli üks suur viga"(LÕPETATUD)
Teen FictionÜks pidu, üks armastus, üks eksimus ja sa kaotad usalduse kõikide vastu. Kas perekond on see, kes sind aitab või hoopis su hülgab. Kes on see kõige suurem tugi ja kas teda saab usaldada või hoopiski oled sa kõrvuni armunud temasse. Küsin, endalt...