Ärkasin nagu ikka igal hommikul. Täna panen selga roosa kleidi, kuna mu kõht on nii suur, siis pean lepima ka suuremas suuruses kleidiga.
"Musi tule alla sööma!" Lausub Bred.
"Kallis, kohe tulen!"
Jah, jah ma tean. Mulle meeldib Bred, eluga peab siiski edasi minema. Nii ma siis lähengi trepist alla ja suundun kööki, kus mind ootab ees, soe kohv ja saiakesed.
"Küll sul Mia läks kaua aega, et alla tulla. " Hakkab Bred naerma."Eks ma sinult ole seda ju õpinud." Nähvan ma sõbralikult Bredile.
"Ahhahha tule istu laua äärde. "
Bred aitab mind laua taha ja siis alustame oma sööminguga.
"Pean täna arstile minema, lapse pärast. "
"Kui sa pead minema siis viin su ise ära. "
***
Kell on juba pool kuus ja me just tulime arsti juurest. Lapsega on kõik kõige paremas korras.Enne kui koju sõidame siis Bred sõidab kuhugi metsa teele, mis on tundmatu.
Nõuan selgitusi Bredilt, aga ta vastab, et see on üllatus.
Vihkan selliseid üllatusi, mis pole mulle tuttavates kohtades."Tule," veab Bred mind endaga kaasa. Metsa puude vahele on asetatud lina ja seal on mõned toidud. Ilmselgelt on see Bredi korraltatud piknik.
Istun linale maha, kui tuleb Bred ja üritab mind suudelda.
"Palun, ei ma ei taha. " Lausun ma ja tõusen linalt.
"Kurat sa ei saa sellest Daividist kinni hoida. Saa palun aru pead uuesti alustama algusest." Räuskab Bred vihastaval toonil.
"Asi pole ainult selles, ma ei taha kiirsutada ja hetk hiljem selles kõiges pettuda." Kurvastavalt öeldes seda Bredile.
"Olgu lähme parem koju, või tahad sööme siin metsas nagu sõbrad? "
"Okei. "
Daivid:
Kuus kuud veel istuda ja ongi karistus läbi. Kui siit vabanen siis saan ma alustada otsast peale. Alustada selle niigi purunenud eluga. Kui vaid oleksin sündinud kellegi teisena.
Äkki oleks mu elu ka kergem.
Mu vanematel oleks minust savi, isegi kui kaljult alla hüppaksin.
Nad pole kunagi olnud need kes mind oleksid toetanud."Bred palun minge valvetöötaja jutule, tal on teile häid uudiseid."
"Selge. "
Mis on need head uudised, kas tõesti võib olla ka tänases päevas midagi head.
ESTÁS LEYENDO
"See kõik oli üks suur viga"(LÕPETATUD)
Novela JuvenilÜks pidu, üks armastus, üks eksimus ja sa kaotad usalduse kõikide vastu. Kas perekond on see, kes sind aitab või hoopis su hülgab. Kes on see kõige suurem tugi ja kas teda saab usaldada või hoopiski oled sa kõrvuni armunud temasse. Küsin, endalt...