"Loomaaed"

127 17 0
                                    

Jällegi on kätte jõudnud üks tavaline hommik. Ärkan üles, Bredi voodi on ikka tõeliselt pehme. Kui tavaline see hommik ikka tõesti oli.

"Mia, ärka ülesse juba." Hüüab Aule.

"Kohe, kohe ma tulen!" Vastan ma veidi tuimalt.
Lähme täna koos kutidega linna peale. Nad tutvustavad meile linna.
Ma ootan seda huviga, see on mega idee. Emaga ahh saab kord aastas reisile. Leedus pole ma käinud.
Lipan alla ja lähen istun lauda, et hommikust süüa.

                            ***
Linnas olemegi juba. Liigume linnas autota. Säästame loodust.
Peatume ühe jäätise putka ees ja ostame sealt neli jäätist.
Esimenen ja ka viimane koht kuhu me täna lähme on loomaaed.
Ajuvaba, ma armastan loomaaedasi.

Olen unustanud peaaegu emaga tülis olemise. Noh ausalt tahaks ma temaga asjad sirgeks rääkida.

Loomaaed tundub nii kuradi suur, et selline tunne nagu kaoks sügvikku.

Saime kaardi mille järgi loomaaias liikuda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Saime kaardi mille järgi loomaaias liikuda. Imeline, et kutid maksid ise piletid kinni.

Bred tundub mega armas ja samas ka nummi.
Kuid ma jään endale kindlaks, et kedagi peale Daividi mul ei ole.

"Lihtsalt vapustav!" Haaran ma Bredi käest ja liigume edasi karude juurde.

"Vaata seda seal!" Äratab Bred minu liialt vapustanud mõistuse.

"Mine kanni, see seal on mega suur."

"Sama suur kui sinu ja Aule kõht."
Lausub Alexander ja nad astuvad Aulega meile ligi.

Hakkame neljakesi naerma, nagu kamp kajakaid.

Viis tundi veetnud loomaaias kui mulle tuleb sõnum, noh jah emalt.
Mia, palun anna mulle andeks! Ma tean olen halb, aga ei taha sind kaotada.

Ta teeb seda pidevalt, kisub tüli üles ja pärast tahab andestust. Vot see ei käi nii lihtsalt enam.
Ei hakka selle pärast oma reisi rikuma, ema pärast kes mu pikalt saadab.

Juba hetk hiljem olen sellest üle saanud ja ongi aeg lahuda loomaaiast. Mega vinge, lausume mina ja Aule. Nagu reaalselt tahaks juba uuesti sinna minna.

Alexander ja Aule lähevad ma isegi ei tea kuhu ja paluvad Bredil minu eest hoolt kanda.

Vihkan seda hoolde jätmis juttu.

  "Kuule lähme siis jalutama?"

"Okei Bred, kui sa tahad, ehk saan midagi uut jälle teada selle koha kohta."

Mina ja Bred liigume mööda leedu tämavaid ja naudime sealselt ilu.

------------------------------------------------
Suured tänud neile, kes on selle raamatu lugudele vote pannud ja lisanud selle enda lugemis listi.

Olge tublid. Nautige suve, seda on väga vähekene veel alles jäänud.

:)





"See kõik oli üks suur viga"(LÕPETATUD)Where stories live. Discover now