Kaçırılma

42 5 0
                                    

Selam canlar :) Bu bölüm aramıza yeni katılan bir tatlışa ithaf olsun. Aramıza hoş geldin FBgoodgirl...
Seni çok ama çokk seviyoruz. İyi ki bizimlesin. I ♥ You . Neyse çok uzatmayalım da bölüme geçelim değil mi ? Aa bu arada bölüm müziği "İrem Derici - Kalbimin Tek Sahibine"

Demir'den...
"Hayır... Demir... ben seni sevmediğim halde gözlerine bakarak seni  seviyorum diyemem. Sana bunu yapamam. Hele ki sana karşı bir şey hissetmezken. Eğer evet deseydim sana haksızlık ederdim. Ben seni sevmiyorum. Gerçekten çok özür dilerim."
Meleğimin bu sözlerinden sonra darma duman olmuştum. Kalbim sızlıyordu. Bana bunları açık açık söylemesi... gerçekten canımı acıtmıştı. Özür dilerim meleğim... Beni buna mecbur ettin...

1 KAÇ SAAT SONRA...

Pişmandım ama nafile...
Aşık olduğum kadını kaçırıp zorla onunla birlikte olmuştum. Şu an oteldeydik ve Rüya durmadan ağlıyordu. En sonunda sessizliği bozan taraf ben oldum.
"Sevgilim... Ben , ben böyle olmasını istemedim. Sen beni reddedince dayanamadım ."
" Ne sevgilisi be! Aşağılık herif. Sen , sen bir ruh hastasısın git tedavi ol!"
Dayanamadım ve o güzelim saçlarından tutarak onu yatırdım.
" Kes sesini lan o....u  sen benim seni ne kadar zaman arzuladığımı buna rağmen saçına dokunmaya kıyamadığımı biliyormusun?"
"Peki ya hamile kalırsam? O vakit ne olacak ha?"
"Evleniriz!"
"Adi şerefsiz demek bu yüzden yaptın! Benimle evlenebilmek için. Sadece senin olmam için!"
" Laflarına dikkat et ayrıca sen zaten benimsin unutma!"
"Senden nefret ediyorum!"

Vee Sonn Sizce bölüm nasıldı ? Yorumlarınızı bekliyorum!

Rüya'mda Gördüm SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin