GERÇEKLER AÇIĞA ÇIKIYOR

55 5 0
                                    

Multi'deki Rüya
Rüya'dan
"Ah be Doruk ne işlere karıştın sen?"
"Siz bu işe karışmayın sakın. Evet , size söylemedim çünkü zarar görmenizi istemedim."
"Ama neden..."
"Ailemi, kardeşlerimi geçindirmek için mecburdum."
"Yani demek istiyorsun ki Demir tehlikeli birisi..."
"Evet, aynen öyle... Ondan uzak dur. Sana zarar verecek!"
"Ne? Anlamadım. Ne demek sana zarar verecek!"
" Anla işte Rüya! Bunca zamandır senin peşinde. Seni istiyor."
"Doruk ... Sen, sen bunları bilip nasıl ama nasıl böyle sakin olabiliyorsun. Bana onun adresini ver derhal!!!"
"Rüya... Yapma sana bir şey yapmasından korkuyorum."
"Duru da bu yüzden mi benden nefret etmeye başladı... O Demir bu Demir mi yoksa..."
"Hangi Demir?"
"Durunun bunca Zaman sevdiği kişi..."
" Nee!"
"Demir !" diye bağırdı Doruk
Ne Demir mi dedi o? Demir burada mı ! Hızla arkamı döndüm. Demir arkamdaydı.
"Neler oluyor burada!"diye gürledi. Sanırım konuştuğumuz her şeyi duymuştu. Korkmaya başladım.
"Rüya ve beni yalnız bırakın hemen! Defolun !!!" Diye bağırdı. Nedenmiş ya. Titriyordum.
Herkes çıkınca "Evet seni çok sevdim. Evet seni takip ettim. Hayatıma girmeni istedim."
"A-maa" konuşmama izin vermeden;
"Neden seni sevdim biliyormusun? Hiç bunu düşündün mü ? Çünkü sen saf ve masumdun. Hayatımdaki tek doğrum olduğuna inandım. Sen gittin. Buradaki okulunu her şeyini en önemlisi beni bırakıp gittin. Ne oldu biliyormusun sen gidince ben yıkıldım. İtalya ya gittim ama seni bulamadım. Durumum daha da ağırlaştı. Zaman geçti ama sen gelmedin... Seni çok bekledim ve acı çektim taa ki bir adamım Türkiye'ye geldiğini söyleyene dek." Bu çocuk beni gerçekten sevmişti. Aslında yakışıklıydı da. Tekrar söze başladı.
"O gün havaalanında sana sarılmak, kokunu içime çekmek istedim. Ama korkarsın, benden çekinirsin diye yapamadım. Bunca Zaman bekledim ama artık dayanamayacağım. Benimle evlenir misin hayatımın tek anlamı? Benim karım olur musun?" Nefes alamıyordum. Bana evlenme teklifi mi etti şimdi. Aman Allah'ım ben ne diyeceğim şimdi...
"Lütfen bunu bir düşün... Hemen karar verme . Kararın ne olursa olsun sana saygı gösteririm."
Hayatımdaki en büyük isteğim beni seven birisiyle evlenmek ti... O da olmuştu. Fakat ortada bir sorun vardı... Ne diyeceğimi bilmiyordum.
Merhaba bölüm sonunda bitti. Aslında bu bölümü sezon finali yapmak istiyordum. Ama MaryFancyGrace beni kararımdan vazgeçirdi. Ama arkadaşlar bu sene TEOG'um var ve fazla yazamam o yüzden kısa süreli bir sezon finali yapacağım. 5 BÖLÜM SONRA SEZON FİNALİ! Tabii ki de arada sırada özel bölüm yayınlayacağım. Bu konuda kimse beni durduramaz. Hepinize anlayışınız için teşekkür ederim. I ❤️ You

Rüya'mda Gördüm SeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin