Multi'deki Hayal
Demir'den
Yıllar sonra dünyadaki en büyük isteğim olmuştu. Babamı öldüren pislik herifi bulmuştum. Ve evet, onu öldürecektim. Zaten o anı yaşamak için nefes alıyordum adeta.
Yaklaşık 1 saat sonra bizim mekana ulaştım. Bizimkiler adamı bağlamıştı.
"Babamı nasıl öldürdüğünü hatırlıyor musun? Peki senin yüzünden benim ve kardeşimin kaç yaşında babasız kaldığımızı hatırlıyor musun peki? "
"Ben , ben ..."
"Kes sesini ! Beni dinle."
"..."
"Ben 8, Hayal de 2 yaşındaydı. Biz daha çocuktuk. Annem de çok gençti babamı kaybettiğimizde! Bizim ailecek yaşayacak mutlu ve kocaman bir hayatımız vardı önümüzde ama sen hepsini yerle bir ettin. Ve şimdi ben senin hayatını yerle bir edeceğim." dedim ve sırasıyla ayaklarına, ellerine, karnına ve son olarak kafasının tam ortasına silah sıktım.
Rüya'dan
Telefonum çalıyordu. Arayan Selin'di. Ah benim salak kafam. Nasıl unuturum bugün Selin ve Bahar İtalya'dan geliyordu. Aslında beraber gelecektik Türkiye'ye ama İtalya'daki okuldan kaydımızı alırken Selin'de bir problem çıktığı için beraber dönemedik. Zaten Bahar da onunla dönmek istedi. Bu yüzden tek döndüm.
"Alo Selin !"
"RÜYA!!!" diye çığlık attı birden.
"Selin, özür dilerim sizi gelip karşılayamadığım için. Buradaki olaylardan tamamen unutmuşum..."
"Unutmuş musun? Bir dakika, hangi olaylar? Neden benim haberim yok!"
"Selin! Anla işte fırsatım olmadı. Nerdesiniz şimdi?"
"Evdeyiz,eşyalarımızı yerleştirince size geliriz olur mu?"
"Olur tabii. O zaman görüşürüz canım."
"Görüşürüz."
Selin'den
Eve gelince öncelikle Rüya'yı aradım. Ardından da Doruk'u aradım. Şimdi soracaksınız o kim diye. Doruk, Rüya ve benim lisedeki en iyi arkadaşımızdı. O zamanlar ondan aşırı derecede hoşlanıyordum. Gerçi hâlâ öyle ama İtalya'ya gittiğimizden beri yani 3 yıl boyunca hiç görüşmedik. Kız kardeşiyle sürekli tartışırdık ama erkek kardeşiyle abla kardeş gibiydik neredeyse. Kız kardeşi Duru biraz yapışkan sülük gibidir. Neyse işte Rüya , Doruk , Bahar ve ben Rüya'larda buluşacağız.
Yaklaşık 1 saat sonra Rüyalardaydık. Doruğa baktığımda bana baktığını gördüm. Sessizliği bozan Bahar oldu.
"Ee Doruk, anlat bakalım bizsiz ne yaptın?" dedi gülerek.
"Hiç, hiç bir şey... Yani sizi çok ama çooookkkk özledim." Dedi zorla gülümsemeye çalışarak. Sonra bir anda Doruğun telefonu çaldı. Arayan bölümünde "DEMİR YILDIRIM" yazıyordu...Bölüm sonu...
Merhaba arkadaşlar bölümün kısa olduğunun farkındayım. Ama gerçekten bu ara baya yoğunum. Normalde bugün yayınlamayı düşünmüyordum ama bekletmek istemedim.
Sizi çok ama çok seviyorum ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya'mda Gördüm Seni
RomanceHiç beklenmedik bir anda karşılaşan Rüya ve Demir'in hikayesi...