Selam meleklerim ♥ Nasılsınız? Eğer beni soracak olursanız iyiyim tabii sabah diş doktoruna gideceğimi saymazsak :( Bana şans dileyin ...
Bir de artık yeni bir karakterimiz var! Sıla ... Kim olduğunu nereden geldiğini bölümü okuyunca öğrenirsiniz. Keyifli okumalar sizi çok seviyorum...(Müzik: Soner Sarıkabadayı-Yara BandıRüya'dan...(1 ay sonra...)
Bu aralar midem çok sık bulanıyordu. Ayrıca baş dönmesi de geçiriyordum sıkça. Olanları bizimkilere anlattım. Selin sürekli hamile olduğumu söyleyip duruyordu. Ayrıca Selin'in kız kardeşi Sıla Amerika'dan geldi. Liseyi orada okumuştu. Bu sene de burada Üniversitesi'yi okuyacak.
Kızların isteği üzerine testi uyguladım. İlk önce tek çubuk gözükünce rahatladım. Daha sonra iki çubuk belirince ayaklarımın üstüne çöktüm. Bu şakaydı değil mi? Olamazdı ...
HAMİLEYDİM...Anne oluyordum. Ama Demir'in çocuğunun annesi. Acı olan buydu. Çocuğumun utandığı bir babası varken olmaktansa hiç olmasın daha iyi. Ama bir yandan düşünüyordum o benim bebeğimdi. Nasıl kıyardım..
Hiç içimden gelmeye gelmeye Demir'in önceden almış olduğum numarasını tuşladım. Bir kaç kez çaldıktan sonra nihayet açtı.
"Alo...??" dedim yarı öfke yarı utanç ile.
"Alo Rüya? Ne vardı? Toplantıdayım hemen söyle !" dedi sertçe.
"Benn ben şeyy..." diyebildim utana sıkıla. Of Rüya kendine gel! Asıl o utansın be!
"Söyle."
"Ben hamileyim tamam mı!"
"Ne!! Baba mı olacağım?"
"Evet..."
"Yarın kontrole gideriz o halde. Heralde bunun için aramıştın değil mi?"
"Ama demiştin ki..." Vee yüzüme kapattı harika!! Oysa bana bebek olursa evlenebileceğimizi söylemişti. Yalandı her şeyi yalandı. Kandırdı beni... Yoruldum artık. Bu yükü kaldıramıyorum. Lavabonun yanında oldukça kesici olduğunu tahmin ettiğim bir şey gördüm. Hayır yapamam. Arkadaşlarımı, sevdiklerimi bırakamam... Ama artık tükendim. Kurtulmak istiyorum artık. Kendimi sıkarak kesici nesneyi aldım ve bileklerimi zorla da olsa kestim. Sadece kan gölüne dönen betonu ve aynadan yere düşen bedenimi gördüm. Gerisi karanlık...Bölüm Sonu...
Bölümümüz nasıldı bölümü vote'lemeyi ve yorum yazmayı unutmayın. I♥You .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya'mda Gördüm Seni
RomansaHiç beklenmedik bir anda karşılaşan Rüya ve Demir'in hikayesi...