Eve geldim üvey annem Leyla evde hazırlıklar yaptırıyordu. Ona ne olduğunu sordum:
"Bu hazırlıklar ne için Leyla abla?"
'"Aaa hoşgeldin Rüya'cığım "diyip sarıldı bana. Ablam gibidir babam bana her bağırdığında beni korur. Beni Derin'den ayırmaz.
"Hoşbulduk Leyla ablacığım" diyip yanağına Kocaman bir öpücük kondurdum.
"Yıldırım holdingin sahibi gelecekmiş. Babanın şirketiyle ortak olmuşlar."
"Öyle mi?" Dedim şaşkınca . Demir bize mi gelecekti. Yaşasın! Ne oluyor bana böyle.
'Neyse bari bende hazırlanayım ' dedim.
Odama çıktım çok güzel bir elbise buldum. Siyah önü kısa arkası uzun bir elbiseydi bu. Altıma da siyah yüksek topuklularımı giydim. Sade bir makyaj yaptım. Saçım zaten dalgalı olduğu için salık bıraktım,AKŞAM...
Demir bize gelmişti yanında güzel bir kadın ve güzel bir kız vardı.
Merak ettiğimi anlayıp "Tanıştırayım , annem Yeliz Yıldırım ve kız kardeşim Hayal Yıldırım" dedi ikisiyle de el sıkıştıktan sonra aşağıya Derin ve babam geldi kol kola geldiler. O an yıkılmıştım burada ben varken...
Ardından babam konuşmaya başladı :
"İşte benim güzeller güzeli kızım Derin bu da kızım Rüya yanımdaki zarif bayan ise karım Leyla" bana ilk defa kızım demişti İLK DEFA.
"Rüya ! Yani Rüya'cığım bak bu da Demir Bey tanışın "
"Biliyorum baba. Yani biz daha önce tanışmıştık."
"Haa öyle mi .. " dedi hafif kızgın bir sesle...
Yeliz hanım "Ne kadar da güzelmişsin Rüya'cığım." Dedi yanaklarım kıpkırmızı olmuştu hissedebiliyordum.
Demir hafifçe öksürerek dikkatleri üzerine toplamayı başarmıştı. Ardından hepimiz masaya geçtik. Babam uzun bir konuşma yaptı. Ardından misafirlerimizi(!) uğurladık ve odama çıktım pijamalarımı giydim. Bir anda babam odama daldı. Korkmuştum. Bana Demir'i nereden tanıdığımı falan sordu. Sanki beni çok umursarmış gibi. Bana dedi ki "DEMİR YILDIRIMDAN UZAK DUR O HİÇ TAHMİN EDEMEYECEĞİN KADAR TEHLİKELİ!!!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya'mda Gördüm Seni
RomanceHiç beklenmedik bir anda karşılaşan Rüya ve Demir'in hikayesi...