Merhaba canlarım bu bölüm birazcık(!) zaman atlaması yaptım. Umarım bölümü beğenirsiniz. Bu bölümü kitabımı okuyan herkese ithaf ediyorum... Fazla uzatmayalım da bölüme geçelim isterseniz :d
Demir'den... (1 ay sonra...)
Bugün meleğimle nişanlanıyorduk. Sonunda benim evlenme teklifimi kabul etmişti. Ancak bebek doğduktan sonra evlenecektik. Açıkçası nedenini ben bile bilmiyorum. Ha şimdi soracaksınız siz sormadan ben söyleyeyim o pislik herif meleğime vurmak için elini kaldırdığında onun o elini kırdım ve onu bayıltana dek dövdüm. Rüya'da benimle birlikte yaşıyor artık. İlk başta pek(!) istemesede evde ayrı katlarda kalacağımızdan fazla görüşmeyeceğimizi söylediğimde benimle birlikte kalmayı kabul etti. Bebeğimiz ise gittikçe büyüyor. Beni soracak olursanız bu aralar Salih adında şerefsizin tekiyle uğraşıyorum. Beni meleğimle ve bebeğimle tehdit ediyor. Tabii bunları Rüya'ya tabii ki söylemedim. Yoksa çıldırırdı. Hatta benimle evlenmekten vazgeçebilirdi. Bu sebepten ötürü ona en ufak bir şeyden bile bahsetmedim. Rüya'ya o pisliği yaptığım günden beri sadece bir kez öpüşmüştük. O da 1 saniyelik bir teşekkür öpücüğüydü.
Annem "Demir?" diye seslenince kendime geldim. Ben kaç dakikadır düşünüyordum lan :d.
"Noldu anne?!" dedim bıkkınca.Elimdeki takım elbiseyi göstererek nasıl olduğunu sordu. Onu üzmemek için güzel olduğunu söyledim. Aslında bir bok etmez bir kiyafet ama annemi bunun için üzmeye gerek yok.
Bir kaç dakika sonra Rüya beni aradı. Yarım saat sonra da Starbucks' ta buluştuk. Aslında hiç öyle yerlerle işim olmaz ama Rüya'yı biliyorsunuz. Hamileyken zararlı olduğunu bildiği halde canı kahve ve havuçlu kek istemişti. Onu kıramadım ve kabul ettim. Buluştuğumuzda bana her zamankinden daha farklı davranmaya başladı. Farlı dediğim... mmm... biraz daha şey işte iyi. Bana bir anda "seni seviyorum" deyince adeta şoka girdim.
"Yalan söylüyorsun!" dedim yarı sevinç yarı hayal kırıklığı ile.
"Ben..."
"Sen kimsin be! Benim duygularımla oynayabileceğini mi sandın?" dedim öfkeyle soluyarak.
"Ben senin evleneceğin kadın aynı zamanda da bebeğinin annesi ve aşık olduğun kadınım. Kısacası senin ailenim ben Demir!"
"Ayrıca ben seni gerçekten seviyorum Demir!" dedi sinirle.Bölüm sonu! Merhaba arkadaşlar 1 günde 2 bölüm paylaştım :d . Peki sizce bölüm nasıldı ve Rüya gerçekten Demir'i seviyor mu? Yoksa intikam mı almaya çalışıyor? Bir de çok az yorum geliyor. Onlar da genelde bölümün ne zaman geleceği ile ilgili. Lütfen yorum sayısını bölüm başına en az 10 yapmaya çalışalım. Sizi çok seviyorum ;) .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rüya'mda Gördüm Seni
RomanceHiç beklenmedik bir anda karşılaşan Rüya ve Demir'in hikayesi...