So kita sambung lagi

47 3 2
                                    

Lepas kita orang sampai PD pun terangkan permainan yang dinamakan '심쿵심쿵해(Oh My Heart!)'

Peraturannya:
1. Setiap peserta harus memakai jam tangan pintar.
2. Setiap perlu menaikkan kadar degupan jantung peserta lain.
3. Peserta yang dapat menaikkan kadar jantung peserta paling tinggi adalah pemenang.


Kitaorang mula daripada Amber. Amber ni,semua orang cuba naikkan kadar degupan jantung dia tapi gagal. Jadi,aku dapat satu akal.

Gary oppa. Cuba tegur Amber unnie. Bisikku kepada Gary
Mwo?? Sekarang?? Balas Gary dan aku mengangguk.
Ough? Ok..

Amber! Jerit Gary
Omo omo omo. Kadar degupan jantung dia meningkat. Laungku
Unnie~~ Geu nunbichi na~ Sya la la la la la~~~ usikku yang membuat Amber makin merah dan kadar degupan jantungnya meningkat.

OMO OMO OMO! Gumanhae! Pinta Amber

Okay,saya berhenti. Kataku

Kemudian,Gary dan JiHyo pun diuji. Akhir sekali adalah aku.

Ya! KangIn ssi pergilah. Cuba naikkan kadar degupan jantung HyunMi! Kata HaHa
Ne. Balas KangIn

KangIn POV

Aku pun menyediakan diri aku. Tanpa aku sedari,aku menyelak rambutku kebelakang dan....

Omona! Tengok kadar degupan jantung HyunMi naik mendadak. Kata JaeSuk

Tanpa ragu-ragu,aku pun mendekati HyunMi dan berdiri dengan lututku.

Will you dance with me? Kataku
Hahaha. Ne hahahaha. Balas HyunMi sambil tertawa kecil
Tolong putarkan lagu. Kataku

Lagu pun diputarkan.

Aku menari dengan HyunMi.

Kemudian,aku pergi mengambil bunga ros daripada managerku dan menggigitnya di bibirku.

Cepat KangIn bagi jantung HyunMi meletup! Kata SukJin

Aku mendekatkan diri aku kepada HyunMi dan menurunkan badan HyunMi. Ala macam scene orang tu yang nak kiss kiss tu.😂😂

Dan untuk mengakhirnya,aku meletakkan bunga itu pada bibirnya dan menarik HyunMi supaya dapat berdiri.


Baiklah keputusannya 158! Tahniah KangIn! Anda adalah pemenangnya. Laung PD

PD POV

Baiklah kita akan teruskan permainan kita disini sahaja iaitu permainan tarik tanda nama.

Author POV

Jadi diaorang pun main game ti dan pemenang terakhirnya adalah KangIn sebabnya KangIn membalas dendam terhadap KwangSoo sebab tarik tanda nama HyunMi. Sawit sangat. Haha.

HyunMi POV

KangIn hantar Amber dengan aku ke rumah kitaorang sebab dah lewat lagipun kitaorang duduk dalam satu taman.

Gomawo oppa tolong hantarkan Hyun. Kataku
Aish. Jinjja?! Ni kan memang tanggungjawab oppa pun kan. Balas KangIn sambil mengusik.

Tanpa membuang masa aku pun masuk ke dalam rumah dan disapa oleh adik adikku yang sungguh bising dan riuh.

Unnie itu unnie ini. Aku menempis semua pertanyaan dan kebisingan.

Aku terus masuk ke dalam bilik,tukar baju dan merebahkan diri ke atas katil.

We Got Married: KangIn And HyunMiWhere stories live. Discover now