2

24 6 6
                                    

Adamin resmen yuzu gozu kan icindeydi. Yavas yavas tum yaralarini temizledim. Boynu,alni her yeri yara morluk icindeydi.

Ilk yardim cantasindan tendityoru cikarip pamuga doktum. Tum yaralarini hafif hafif dezenfeksye ettikten sonra acik yaralarina agri kesici ve cabuk iglestirici melhem surdum. Ardindan yara bandi yapistirip esyalari mutfaga goturdum. Bezi pamugu falan cope atip ilk yardim cantasini dolaba koydum. Geri adamin yanina donup yorqani ustune cektim. Ve odadan ciktim.

Allahim inseAllah yalnis yapmamisimdir bu adami eve getirmekle. Sen yardim et Ya rabbim. Az biraz bile olsa icimde korku vardi. Bu yuzden odama girip kapiyi iyice kiltledim.

Gece ara ara kalkip adami yokladim. Nasil biraktiysam oylede uyuyordu. Yada bayqindi.

Sonra uykuya daha fazla dayanamayip kendimi tamamen kaptirdim.

Sabah kurdugum alarmin sesiyle uyandim. Bu sefer daha erkene kurmustum. Saate baktigimda daha 05:00 oldugnu gordum. Banyoma girip rutin islerimi halletdim.

Daha hava birazcik karanlik gibiydi. Evet. Fazla erkendi ama uyuyamazdim artik. En iyisi bir seyler hazirlamak. Ustume qri esortmanlarimi giynip mutfaga yoneldim. Isigi acip krep ve menemen yapmak icin malzemeleri cikardim. Yumurta, un, biber, domates, yag...derken her seyi cikarmistim. Menemeni hazirlamaya basladim.

Menemen hazir olduktan sonra krep yapmaya koyuldum. Yavas yavas hava aciliyor,gunes dogmaya basliyordu. Kreplerde hazi olunca canim cok fazla pogca cekmisti. Bu yuzden un cikarip cok fazla olmayan peynirli, sade ve patatesli pogca yapib firina verdim. Saate baktigimda daha 08:15ti. Allahtan bu gun dersim saat 11den sonra basliyordu. Rahatdim bu yuzden.

~~~

Savas

Dun otelden cikarken kafama aldigim darbeyle neye ugradigmi sasirdim. Ne oldu? Nasil oldu anlamadim bile. Gozlerimi actigimda etrafimda yaklasik 5 6 kisi sarmis bende yerde yatiyordum. Uyandigmu gorunce iclerinden biri "ooo beyimiz uyana bilmis" diyip gulunce ayaga kalkip "noluyor? Sizde kimsiniz? Beni niye byraya getirdiniz?" Diye bagrinca gulusup deminki adam bana bi yumruk atdi. Bende karsilim verince bu sefe ikisi beni tutup digerleri tekme yumruk derken baya hirpalamislardi. Baska zaman olsa boyle olmazdim ama hem kafam biraz iyiydi hemde kafama aldigim darbe beni engelluyordu. Son olarak hatirladigim "benim karimi alip gotreceksin ve bende bos duracagim oylemi? "Diyip daha fazla tekmelemeye baslayinca artik bilincimi kaybetmistim.

simdiyse gozlerimi bi evde aciyordum. Gozlerimi etrafta gezdirip nerede oldugmu anlamaya calistim. Ama tanimiyordum. Kucuk bi odaydi. Digrulacakken karnima saplanan aciyla duraksamak zorunda kaldim. Biraz durup zorda olsa ayaga kalktim. Odadaki aynaya yaklastigimda yaralarimin temizlendigni, sarildigini falan gordum. Kucuk bi saskinlik gecirmedim degil. Kapiya yonelip yavasca actim. Adimlarimi salon sandigim yere yonlendirip etrafa bakindim. "Merhaba? Kimse varmi?" Diye seslendim. Yanit gelmedi ama tikirti sesleri duydum. Sesin geldigi tarafa yoneldigimde mutfak oldugnu gordum. Kapidan iceriye dogru bakinca up uzun sari sacli bir kizin arkasi bana donuk tezgahta bir seyler yaptigni gordum. "Merhaba" diyince kiz bir an irkilip hizla arkasini dondu. Gozlerini kocaman acip elinde ekmek bicagiyla bana bakinca oylece dondum kaldim.

O...o neydi oyle? Nasil guzellikti bu? Mas mavi gozleri akillara zarar guzelligiyle istemsiz bi sekilde yutkundum. Yutkunmamla boynumdaki aci kendini belirtdi.

"Merhaba" diye cekingen bi sekilde karsilik verince hafif gulumseyip "sey ben buraya nasil geldim?" Dedim. Oda ayni gulumsemeyle karsilik verip elindeki bicagi kenara birakti. Eliyle masayi gosterip "otrun isterseniz anlatayim"diyince Masaya baktim. ikinci bi sok gecirdim. Ne ararsan vardi. Krep, menemen, pogca, salam, sosis, peynir, zeytin, cay...ne ararsaniz vardi. Masaya yavas adimlarla ilerleyip oturdum. Bardagimi cayla doldurup karsima oturdu. saclari fazlasiyla uzun oldugu icin eliyle yan tarafina alip bana dondu. "Ben Arya. Dun sizi parkta bayqin ve yarali bi sekilde buldum. Hastaneye gotureyim dedim izin vermediniz. Evnize dedim onayladiniz. Taksi cagirip binincede bilincinizi kaybetdiniz. Bende mecburyetden buraya getirdim. Yaralarnizi temizleyip ilac surdum ama yinede iyimisiniz?" Diye soordu. Bu kiz ne kadar guzeldi. Yani oyle guzellik degil. Boyle nasil desem....saf bi guzellige sahipti. Gozleri mas mavi cam gibi parliyordu.

Gozleri sanki mavi bi girdap da beni icine cekecekmis gibi.

Firtinali ASKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin