Ne qarip bi kizdi. Hakkaten hayatimda yasamadigim kadar saskinligi ayni anda ve bir kac saatde yasadim. Hem guzel hem erdemli. Cok da guzel gulusu var.
Ustunu degisip geldi. Bir anda kapi calinca once basini kaldirip bana sonra kapiya bakip ayaklandi. Kapiyi acinca Atesin sesini duydum. Ayaga kalkip kapiya yonelince siritarak "oglum senin kadar capkinini gormedim. Kaciriliyorsun yine bi kizin evinde buluyorum seni. Ne is lan? Simdide kizlarmi seni kacirmaya basladi? Ama bu seferki cok guzelmis vallahi" diyince sinirle kaslarimi catdim. Ama Arya benden once davranip "siz ne dedignizin farkindamisiniz? Haddinizi bilin. " diye sinirlenince agzimi bile acamadan Ates alayla "yapma ya? Hmmm ben ne diyormusum? Sanki bilmiyoruz Savasin niye burda oldugnu" diyince sinirle ben " Ates yeter kes sesini. Arya ozur dilerim."Sinirle bana bakip isaret parmagiyla disarini gostererek "lutfen gidermisiniz? "Diyip iceri salona gidince sinirle Atesi yakasina yapistim "salak herif. Ozur dile lan kizdan. " diyince gozlerini acip bana bakti tam o sirada Arya elinde ceketim ve ayakkabilarimla gelince yuzume bile bakmadan elime verip basi assagida bekledi. Ayakkabilarmi giynip Ateside ensesinden tutup disari cikardim. Kapiyi kapatacakken "her sey icin tesekkur ederim. Yaptigin igligin karsisinda bide arkadasim esseklik yapti ozur dilerim" dedim. Sadece buruk bi gulumsemeyle kafasini salladi. Ardindan kapiyi kapatinca Atesi ensesinden tutup surukledim. "Abi naptim ben simdi?" Diyince bi saplak indirip "elinin korunu yaptin. Lan kiz hayatimi kurtardi. Sokaktan alip evine getirdi. Ustune ustluk bide terbiyesine soz olmayacak bir kiza demedigin kalmadi. "Dedim tislayarak. Kaslari havada yuzume bakinca arabaya dogru yurudum. Tam kapiyi acip binecekken Aryanin evden ciktigni gordum. Kapiyi kiltleyip bizden tarafa bile bakmadan...aslinda kafasini kaldirmadan yoluna gitdi.
Hakikaten guzel kizdi. Saf ve guzel. Boyle bi kizi gormeyeli uzun zaman olmustu. Belkide boylesini hic gormemistim. Ates elini onumde sallayip "abi binmeyi dusunuyormusun? Gozlerin kizin arkasindan gitti resmen" diyince onun arkasindan bakarak daldigmi fark etdim. Arabaya binip yola koyulduk. Yanindan gectigmizde yaninda bi kiz oldugnu gordum. Ama deminki susukun kiz gibi degil boyle afacan cocuklar gibi bi gulumsemesi vardi yuzunde. Kiz ne anlatiyorsa oda kikirdadigi belliydi. Gozleri ne cok guzeldu bu kizin.
~~~Arya~~~
Ilk once nasil kokrltuysam elimde bicakla durdum adamin karsisinda. Sonra pekte korkulacak birisi olmadigni gordum. Surekli benimle ilgili sorular sordu. Adimi, yasimi, ailemi, isimi, okulumu.... en sonunda bende ona sordum. Oda kisa ozet gecince sadce kafamla onayladim. Niye oyle sokakta bayqin oldugnuda anlatmisti.
Ama bir seyi fark etmistim...29 yas dedi ya.... en fazla 25yas vermistim ben bu adama. Cunki oyle buyuk gostermiyordu. Sasirmistim. Yaralarina yeniden melhem surerken surekli gozlerime baktigni hissetdim. E yani siz olsaniz sizde anlarainiz. Birisi dibinizde gozlerini size dikip bakiyorsa sizde anlarsiniz.
Son olarak arkadasi gelince yaptigim iylige bin pisman etti beni. Neymis efendim simdide kizlarmi kacriyormus onu. Hakketen sinir bi tipdi. Sayqisiz ve sinir. Ister kovmak diyin isterseniz yollamak deyin o size kalmis artik ama parmagimla disatini gosterip cikmalarini soyledim.
Ardindan bende zaten cantami alip okula gitmek icin yola koyuldum. Nehirle evinin onunde bulusup her zaman ki, gibi bir gidiyorduk. Yine ve yine komikliklerini gostererek beni guldurmeyi basarmisti. O kadar komik eglenceli bi kizdi ki,boyle nasil desem... benim gibi acilarni icinde yasayan biri degildi. Acisinida, ofkesinide, mutlulugnuda, sevincinide disina vura vura yasayan birisiydi o.
"Ee guzelim sen ne yaptin dun?" Diyince yaptiklarim geldi aklima. Dudaklarimi buzerek "hmmm anlatsam inanamayacaksin" dedim. Kaslarini once catip sonra tekini havaya kaldirarak yola bakan yonunu yavas yavavs bana cevirdi.
"Noldu ki?" Diyince yavas yava en ince ayrintisina kadar anlatdim. O kadar sasirdi ki, nerdeyse cenesi 2/90 yere dustu deyimini gerceklestiriyordu. "Yuh kizim. Neler olmus ya" diyince gulumseyip kafami sallamakla yetindim. Oda hinzir hinzir "peki bari adam yaksiklimiydi? Gerci tarif ettigne ve bu kadar dikkat ettigne gore ilgini cekmis..." diyince gozlerimi buyuterrk yuzune baktim. Bu kiz varya deytana papucunu ters giydirirdi. "E yuh kizim. Iki dakkada ne senaryolar yazdin sen oyle?" Kahkaha atip "yazarim ben" diyince kafami iki yana sallamakla yetindim. Deli bu kiz bununla basa cikmak cook zor cook.
~~~Savas~~~
Demindrn babannem aglayip oyle bi sariliyor ki, krndime kufurler yagdirdim. Yasli kadini ne hale getirdim. "Babannem. Canim tamam bak burdayim. Aglama nolur. Bana bu sey olmaz bilmiyormusun?" Diyip kolumun altina laip sarildim. O kadar bagilydik ki, bir birmize...
"Essegin oglu nasil aglamayayim? Odum koptu sana bi sey oldu diye. Nerdeydin hemen anlat. Ne bu yuzunun hali? Boynundada sarqi var zaten" dedi. Gulumseyip yanagna opcukler kondurdum. Tum aile benden cevap bekliyordu. Hepsi salonda toplasmis merakli gozlerle beni suzuyordu.
Yerimde dogrulup olan biteni anlatdim. Babannem Aryaya dualar etmeye baslayip ardindanda bastonuyla Atese saldirimaya baslayinca Ates arkama saklanacakken aralarindan cekilip babanneme dogru itdim. "Vur babanne. Beni rezil etdi kizin onunde. Kiz kovdu resmen evden bizi" diyince daha bi vurmaya basladi. "Abi ne kotusun. Ne bileyim ben kiz sana yardimmi etdi. Ben eski kizlarindan biri zannetdim"
Diyince gozlerimi kisip yuzune baktim. "Lan it. Senin ne haddine benim yanimdaki kiza iyi kotu konusmak? "Diye ustune yuruyunce babannem bastonuyla onumu kesti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Firtinali ASK
RomanceIlahi guzellige sahip bir kiz. Dudaklari ucukalatacak yakisiklilikta bi adam. Ask hakkaten tesaduflerimi sever? Kucuk bir tesaduf buyuk bir ask yolculugna bilet ola bilirmi? Kucuk, masum bir kizin kalbi, acimasiz, sert, karanlik bir adamin kalbi ile...