Kim Cüret Etti?

51 4 1
                                    

Güneş, her zamanki gibi normal bir güne merhaba demişti. Arda, alarmın sesini duyar duymaz onu kapadı ve anında kalktı. Artık alışmıştı bu sese.
Hemen banyodaki işlerini halletti. Üstüne okul formasını giydi. Çıkmadan önce koltukta sıkıcı bir şekilde oturan ve gazetesini okuyan annesinin yanağından kocaman öptü ve "Kendine iyi bak anne," dedi.

Kulaklıklarını takıp bu sıralar en çok dinlediği müziklerini dinlemeye başladı. Bir yandan ise düşünmeye...
Aşka veya derslerine çok kafa yormazdı. Oysaki kızlar tarafından çok beğenilen bir tipti. Uzun boylu, güçlü oluşu ve mavi gözleriyle dikkat çekerdi. Bir yandan da çok zekiydi.

Okula varınca, ilk derslerinin tarih olduğunu hatırladı ve "Güzel," diye düşündü. Daha düzgün ve güzel bir plan yapabilecek bir ortamı olacaktı. Böylece koridorda bulunan dolabından kitaplarını almaya gitti.

***

"Belki bugün biriyle arkadaş olmayı başarırım," dedi içinden. Saçlarını arkadan örüp yüzüne biraz allık ve fondöten sürdü. Aynadan hazır olduğunu anlayınca çantasını alıp çıkmadan önce uyuyan annesine baktı ve "Seni seviyorum," dedi.

Otobüse bindi, kulaklıklarını taktı. Müzik dinlemeye bayılıyordu. Hatta bazen kendini kaptırıp dans etmeye başlıyordu herkesin içinde.
Okula geldiğinde en sevdiği şarkı başlamıştı. Bu yüzden edebiyat kitaplarını çıkartmaya giderken dinlemeyi sürdürdü. Her şeyi aldığında derse giderken yanından daha önce birkaç kere gördüğü biri hışımla geçti. Elindeki tüm kitaplar ve telefonu da yere düşüverdi. Sinirle koşarak uzaklaşan çocuğa baktı. "Bu iş böyle bitmecek. Kime bulaştığını sanıyorsun sen?" dedi. İntikam almasını iyi bilirdi.

Umarım beğenmişsinizdir. Daha sonraki bölümler gittikçe uzun olacak. Oy verirseniz ve yorum yaparsanız çok mutlu olurum. Teşekkür ederim.

LONDRİSTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin