- Hé Lisa hová rohansz ennyire?- basszus annyira siettem hogy észre sem vette a legjobb barátnőmet.
- Jesszusom Hanna. Nem tudod kitalálni hogy mi történt!
- Gabriel smst írt?
- De még is honnan..?
- Ma reggel Jace írt hogy kéne neki a számod. Elsőnek nem is esett le aztán mikor már átküldtem neki esett le hogy ők jóban vannak Gabrielel.
- Tee- a kezemet a levegőbe tartva úgy csináltam mit ha őt fojtogatnám.
- Drágám még mindig nincs Jedi erőd.
- Ez az egyetlen szerencséd Hanna.
- Na de mesélj mi volt.
- Nos ez maga volt a kínzás. Elsőnek egy ismeretlen számról jött egy sms hogy " Hé csufi! Megyünk együtt suliba? Persze csak a kapuig." Elsőnek nem is esett le hogy ki az aztán rájöttem hogy csak Gabriel hív csak így. Elgondoltam hogy ha legközelebb látom kiherélem azt legnagyobb szerencsétlenségemre nem kellett sokat várnom. Pont akkor lépett ki ő is a házból. Gyorsan el akartam húzni onnan de akkor is utánam kiabált hogy csufi benne pedig elszakadt valami és.. Hát egy pöppet kiosztottam.
- Mi az hogy pöppet?
- Hát...Tényleg tudni szeretnéd?
- Ne kímélj.
- "Ha még egyszer így hívsz kiszedem a golyóidat a szádba tömöm és addig fogom verni a fejed míg meg nem rágod is le nem nyeled!"
- Jesszusom Lisa. Ez egy elmebeteg szájából is tök ijesztő lehet nem hogy a tiédből.
- Nagyon felcseszte az agyam.
- És utána mi volt? - kérdezősködött Hanna
- Elkezdett dadogni.. azt mondta Lisy erre azt mondta ne nevezzen így és otthagytam.
- Komolyan így hívott?
- Igen
- Ő nem tudja..?
- Halvány lila fogalmam sincsen.
hanni.ross: És elkezdődött az év😢
@lisa.j.fray
YOU ARE READING
Seggfejjel az élet.- Gabriel Mathis BEFEJEZETT
FanfictionHogy miért pont az a cím hogy seggfejjel? Hát mert Gabriel Mathis egy törzsgyökeres seggfej. És az én szomszédom. #1 is Fanfiction (2017.04.14)😍😍😍😍💕💕💕💕