3 nap. 3 kibaszott hosszú napja nem vagyok magamnál. Gabriel minden délután meglátogat és hoz nekem csokit és lufit. Tudja hogy nem tudom megenni de még is hoz. Minden nap este meg haza. Eszméletlen aranyos nem? Hanna is be szokott jönni Jaceval ma is jönnek suli után. Nem vicces? Ma van a suli 2. napja és én "lógok" róla. Colin is bejön néha. De egy valaki nem. Egy valaki van akit akkor láttam utoljára mikor behoztak. Anyu. És ez rohadtul fáj. A fizikai fájdalmam elviselhetőbb mint ez.
Apropó fizikai fájdalom. Hallgatóztam. Na jó. Mi mást tennék. Iszonyú love storyk vannak itt de az már más történet.
Hallottam mikor Colin beszél a dokival. Valószínű kell még egy műtét mert még elég sok vér maradt olyan helyen ahol nem kéne. De már remekül gyógyulok viszont azt még nem tudják miért nem ébredek fel. És ez az állapot még is meddig fog tartani. Hát még is mit mondjak? Imádok aludni.
Most is Gabriel óramű pontossággal érkezett.- Szia Lisa..- suttogta.- Látom még nem vagy hajlandó felkelni. Mindig is sokat aludtál. Még emlékszem.. 14 voltam mikor átmentem. Akkor szedtem össze az erőm arra hogy elmondjam már évek óta beléd estem, mint vak tyúk a gödörbe. Te akkor is aludtál. 10 percig csak néztem ahogy alszol és amikor a szempillád megrebbent elszaladtam. Megijedtem a saját érzéseimtől. Most mit nem adnék hogy ugyan ez történjen. Ígérem nem fogok elszaladni most.. Csak ébredj fel kérlek. Vagy egy jelet adj hogy hallasz.
Oh Gabriel ha de azt tudnád hogy tombolok belül hogy kinyissam a szemem. Vagy akármi. Eszméletlen nagy erőfeszítés. De minden erőmet összeszedve megmozdítottam azon a kezemen a mutatóujjamat amit szorongat.
- Lisa.. el sem hiszem. Remélem az nem álom.
Éreztem hogy egyre fáradtabb vagyok. Éreztem hogy elönti az arcüregemet a forróság. Basszameg megint az a kurva vér. A csipogás a fejem mellett egyre fusztrálóbb lett. Egyre gyorsabban és hangosabban kezdett csipogni. Majd berontott a kedves nővérke.
- AZONNAL HÍVJÁK DR. WOOT. A TÜDEJE ISMÉT TELÍTŐDIK VÉRREL. Istenem melyik volt az idióta aki elfelejtette beadni a gyógyszert?- hékás valaki elfelejtette? Kinyírom hogy nem halok meg.
Na és persze itt robogott be az iszonyú dögös Dr. Wood.
- Készítsétek a műtőt. Előrébb kell hoznunk a műveletet mielőtt megfullad. Most ne add fel Harcos.- Harcos. Így hívott. Azt mondta csoda hogy eddig nem fulladtam meg.
- Gabriel. Felhívta a hozzátartozókat?- kérdezte a nővérke
- Az anyja nem vette fel..
Hát persze hogy nem. Tőle aztán ki is murdelhatnék az asztalon.
Aztán a legnagyobb gyorsasággal vittek az említett helység felé.- Itt várlak Lisa..- simította végig az arcomat Gabriel mielőtt elvittek.
ESTÁS LEYENDO
Seggfejjel az élet.- Gabriel Mathis BEFEJEZETT
FanficHogy miért pont az a cím hogy seggfejjel? Hát mert Gabriel Mathis egy törzsgyökeres seggfej. És az én szomszédom. #1 is Fanfiction (2017.04.14)😍😍😍😍💕💕💕💕