Buli?

2.3K 164 7
                                    

"De nem érdekelt mert most boldog voltam. Nem csak a helyzethez képest. Életemben most voltam elsőnek igazán boldog. Valaki tényleg szeret.."

Csak a kocsiban jöttem rá hogy a régi házunk felé vettem az irányt és nem tudom mi lesz. A volt agyamban mit fog mondani? Colin tudja hogy nincs mától huga? És még hasonló kérdések merültek fel bennem.
Féltem a találkozástól. Féltem Jocelyntől. Féltem Colintól. Mathistől. Hannatól. Jacetől.
Senkinek nem vettem fel a telefont. Nem mertem.

- Izgulsz kincsem?

- Őszintén? Igen. Vagyis nem. Nem izgulok hanem félek. Nem tudom mi vár rám.

- Ne félj. Nem lesz semmi baj. Most összeszedjük a fontosabb dolgokat. Ruhákat, tankönyvek, neszeszer stb- kezdte el anyu sorolni.

Olyan furcsa. Anya. Egy hónapja még mást hívtam anyának. Egy hónapja még Jocelyn jelentett nekem valamit. Az anyámat. Mára már csak egy senki lett számomra.

- Szeretlek anyu.- fordultam az egykor még Fores nővérként ismert nő felé.

- fordultam az egykor még Fores nővérként ismert nő felé

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

lisa.fores: Go new home❤

Félúton lehettünk már mikor megcsörrent a telefonom. Ismeretlen. Akkor az nem lehet más mint Gabriel..

📞Me: Igen?
📞Gab: Lisa..
📞Me: Gyorsan nyögd ki mit akarsz.
📞Gab: Láttam instán hogy jössz haza. Vagy én már nem tudom hová.
📞Me: Nem az az otthon ahová te gondolod
📞Gab: Öö.. akkor..? Tudod mit?! Majd elmondod ha szeretnéd. Nos. Hanna és Jace bulit rendez és szeretnélek meghívni.
📞Me: Nem is tudom Gab.. Egy buli? Pont ma? Nem tudom... Most költözök be anyához és hát van egy pár teendő.

- Lisa. Kincsem. Nyugodtan menj csak- mosolygott rám.

- De hát mi lesz a beköltözéssel? Pakolással?

- Drágám. Ráérünk. Most elmegyünk a cuccodért utána készülődsz.

📞Me: 10re ott vagyok!-és bontottam a vonalat. 

Lukasfan szeretném megköszönni az ötletet. Remélem eddig megfelel😉

Seggfejjel az élet.- Gabriel Mathis BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang