Drunk

1.8K 152 44
                                    

Yesterday

"
- Anyu.. - zokogtam bele a telefonba

- Lisa? Úristen Lisa! Még is mi történt? Bajban vagy? Mi történt? Az isten szerelmére, válaszolj végre már!

- Kérlek.. Értem tudnál jönni? Nem bírom, egyszerűen nem megy már tovább. Összetört anyu.. Teljesen összetört. - egy újabb adag keserves zokogásba indított az alkohol ittas kissé hormon túltengéses kicsi összeomlott Lisa..

                                                                           "
De valahogy úgy érzem hogy senki nem érti így elkezdem az elején.
Azon az estén mikor a régi Lisa meghalt.

Az elején.. Hogy is kezdődött az az ominózus éjszaka?

" Valahogy éreztem hogy Mathis teljesen érzelemmentesen kapott le de azért elég szarul esett hogy a bejárattal szemben épp egy csajt próbált meg fújtani azzal hogy a torkán nyomja le a nyelvét.
Mit is tehettem volna? Kacagva sétáltam el mellettük és kaptam fel az első piás poharat és a következőt és a következőt na meg a többit."

Nos igen..
Az egyik pohár követte a másikat és már éreztem is hogy a fejembe szál de én akkor sem hagytam abba.
Felejteni akartam.
Mathis faszágait akartam elfelejteni.

- Nocsak, nocsak. De szomjazik valaki mája az alkoholra.- kocogott röhögve mellém egy igen magas jóvágású srác

- Igen. Szintem már sikít hogy "KÉRLEK ITASS MÉG SZINTE MÁR POROSODOM"

- Azta te aztán keményen csapatod törpilla.

- Huh de poénos vagy coloskám, csak nem bekented magad humorgéllel? Remélem olyan vastagon mint a képeken a bőr

- Hmm. Kedvellek. Mi a neved?

- Lisa. És a szerény nagyképű személyében kit tisztelhetek?

- Mike.

Ezek után még rengeteget beszélgettünk és ittunk. A végén még az is  kimerült hogy Mr. Humorzsák (alias Mike) nem is olyan rossz fej.

- Hé Lisa! Nincs kedved velem táncolni? 

- Ház nem is tudom.. nem vagyok az a táncolós fajta...- motyogtam kábultan az orrom alatt 

- Csak nem félsz egy kis tánctól törpilla?- röhögött a képembe

- Reménykedj csak colos.- ugrottam el miközben elkaptam a kezét és magammal húztam a "táncparkett" felé

Egy hullám hosszon táncoltunk a vonagló emberek között. Egyszer csak azt éreztem hogy egy kéz simul a derekamra majd egy mellkas a hátamhoz ér. Mike olyan közel húzott magához hogy minden egyes szívverést éreztem. Az egyik percről a másikra megfordított maga felé és a száját az én számhoz szorította.

Még meglepődni sem volt időm mert valaki földre rántotta és püfölni kezdte. Mathis volt az. Pár másodperccel később már próbáltam leszedni a roppant dühös Gabrielt a részegen fekvő és tűrő Mikeről.

- Gabriel te még is mi a jó büdös picsákat csinálsz?- kiáltottam rá a fiúra

- Nem látszik? Szétverem ennek a féregnek az arcát- közölte félvállról miközben Mike arcába köpte a szavakat    

- De még is mi a francért?- rántottam rajta egy hatalmasat és lehúztam a félig már eszméletlen srácról 

- Kurva nagyot csalódtam benned Lisa mikor lettél te ekkora céda?

- Pardon?- néztem rá kikerekedett szemekkel 

- Egy full idegen sráccal smárolsz részegen!- kiáltotta megvetően a szemembe

- Ezeket pont te veted a szememre? Nemrég még engem kaptál le mikor meg beértem egy másik lánynak dugod le a nyelved a torkán!- itt kezdtek el folyni a könnyeim- Mit gondoltál meddig bírom meg? Mikor ketten vagyunk mindent megtennél hogy a kedvemre tegyél! Mikor meg többen vagyunk állandóan megalázol. Összetörtem. Te törtél össze Mathis.

- Lisa..

- Csak hagyj békén.. örökre.- szaladtam ki a házból   

Seggfejjel az élet.- Gabriel Mathis BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora