Party time

1.7K 134 7
                                    

"- Ss. Nem is kell. Örömmel tettem hisz én vagyok az anyukát.

- Szeretlek..

- Én is.-nem láttam de éreztem a hangján hogy elmosolyodik-Na szaladj készülődni. "

Lassan de biztosan elkezdtem öltözködni.
Valahogy sosem voltam az a bulizós típus úgyhogy igazából nem is tudtam mit kéne felhúznom. Végül egy sima fekete farmert és egy kék spagetti pántos bő blúzt választottam eme csodálatos estére. A hajamat simán kifésültem és felkontyoztam. Smink? Azt pedig hagyjuk. Lisa alapelv "minek sminkeljem magam ha úgy is csúnya vagyok? Szebb úgy sem leszek" nos igen.. FUCK LOGIC LISAA(🙆🙆)

Hol is tartottam? Ja igen.. Készülődés.

Miután teljesen késznek nyilvánítottam magam felhúztam a cipőm és a kabátom, elköszöntem anyától de persze előtte meghallgattam a tipikus szent beszédet. "ne igyál alkoholt" "ne tedd le sehová a poharad" "ne fogadj el semmit idegenektől" "vigyázz magadra" "ha valami van csak hívj és ott vagyok"
Nos szerintem ezeket minden valamire való szülő elmondja a gyerekének bulizás előtt.
Ez a gyönyörű beszéd úgy 30 percbe telhetett így hát tök sötétbe sétálhattam egyedül a városban a buli helyszínére.
Tipikus Lisásan késtem így 10 helyett fél 11re értem oda és hát legszívesebben postafordúltával mentem volna vissza.

Nem is tudom mit vártam. Talán hogy rám vár az ajtóban vagy én nem is tudom. Ismét FUCK LOGIC LISA 😄
Valahogy éreztem hogy Mathis teljesen érzelemmentesen kapott le de azért elég szarul esett hogy a bejárattal szemben épp egy csajt próbált megfújtani azzal hogy a torkán nyomja le a nyelvét.
Mit is tehettem volna? Kacagva sétáltam el mellettük és kaptam fel az első piás poharat és a következőt és a következőt na meg a többit.

Az egyik percben elmélyültem tekergek egy helyes sráccal aztán képszakadás.

A következő emlék foszlány hogy zokogva hívom fel anyut hogy jöjjön értem.

És utána ismét semmi...

Még is miket váltasz ki belőlem Mathis?

Seggfejjel az élet.- Gabriel Mathis BEFEJEZETTNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ