Hallottátok már az a históriát hogy ha valaki eszméletlen/kómában van hall mindent? Ez teljesen igaz. Olyan mint ha nem is én lettem volna. Teljesen testen kívül voltam. Hallottam, láttam mindent pedig nem voltam magamnál. Láttam anyuékat ahogy várnak rám. Épp a műtőben voltam. Rengeteg vért vesztettem. A gyomrom és a tüdőm teljesen megtelt a vörös folyadékkal. Szánalmasan érzem magam. Ez csak egy kis orrvérzes.
Ezen gondolkoztam mikor egy nővér jelent meg és anyuékhoz ment. Hirtelen körbevette öt 6 ember. Anya, Colin, Hanna,Gemma, Jace és Gabriel.- Maga Lisa Fray édesanyja?- fordult anya felé
- Igen. Hogy van?- küszködött a könnyeivel
- Ez egy kissé komplikáltabb mint ahogy elsőnek véltük. Volt már ezek előtt is ilyen probléma?- várjunk! Mi az hogy komplikáltabb?
- I-Igen. Úgy 4 éves lehetett mikor bele...esett egy tóba télen. Nagy elvékonyodott az orrfala azt mondták.- milyen nagylelkű anya. Nem azt mondta hogy belelöktek
- Nos ezt mindent megmagyaráz. Rengeteg vért vesztett a lánya és ennek a nagy része sajnos a tüdejéba és a gyomrába folyt. A műtét során a tüdőbe és a gyomorba egyaránt találtunk évekkel ezelőtti vért. Nagy szerencse hogy nem kapott valami fertőzést. Testnevelés órán nem produkált olyan jeleket hogy nem kap levegőt vagy nagyon nehezen?
- D-De igen. Nagyon nehezen ment neki a futás. És rengeteget szuszogott lépcsőzés közben.- zokogott Hanna. Istenem ne sírjatok már. Itt vagyok HAHOO. De persze senki nem hall engem.
- Ez azért volt mert a tüdő 30%-a megtelt sajnos vérrel. Ezért következett be az ájulás is. A vérveszteség és az oxigén hiány miatt. A műtét sikeresen megy eddig és még most is folyik. Nem hiszem hogy lesz valami komplikáció. De azt még nem tudjuk hogy szenvedett-e agykárosodást és hogy mikor fog felkelni. Erős kislány. Mindet megtesz hogy visszajöjjön. Azt ajánlom mindenki menjen haza és aludjon egyet. A mai nap folyamán 100% hogy nem fog felébredni. Altatásban tartjuk még ma hogy teljesen stabil legyen az állapota.
Mindenki elment kivéve egy ember. Gabriel.. hogy miért nem anyu vagy Colin maradt velem? Anyu nagyon rossz állapotba került. Teljesen ki van bukva Colin pedig nem engedte hogy egyedül legyen. Vagy miért nem Hanna? Az anyukája hazavitte mert ő is eléggé kibukott Jace meg öt vigasztalja.
De ő itt maradt. Aki miatt minden van. De furcsa. Nem neheztelek rá.
Órák telhettek el míg jött egy nővér.- Hé. Te még mit keresel itt? Mondtam hogy menj haza aludni.- szólt lágyan a nő.
- Nem tudom őt itt hagyni.- na jó. Tuti meghaltam. Tuti átszúrták a tüdőmet vagy nem tudom.
- Figyelj... Tudom hogy nem szabad.. De be szeretnél menni hozzá?
- Lehetne?- csillant fel Gabriel szeme.
- Próbálj ne feltűnést kelteni. 252-es szobában van.- kacsintott rá
Szóval a 252-es szobába vagyok. Jó tudni.
Aztán oda értem és megpillantottam magamat. Eszméletlenül sápadt voltam. Csövek lógtak belőlem mindenhonnan. Az a tipikus kék kórházi köpeny van rajtam. Undorító.
Gabriel is szerintem ezen morfondírozhatott. Kb 5 percig csak állt és lesajnálóan nézett. Ó ha te most tudnád hogy mennyire tarkón szeretnélek rúgni. Hát megsúgom. Nagyon.- Lisa.. én annyira sajnálom! Ha én nem vagyok és nem löklek bele a vízbe ez nem történt volna meg.- jesszusom Mathis. Még kicsi voltál.- Már akkor is teljesen beléd voltam zúgva. - sír.. Gabriel sír.. értem?- Igen. Teljesen halálosan odáig vagyok érted. És ha te azt tudnád hogy mennyire imponál mikor 7.-ben kiverted a fogam. Eszméletlen erős lány voltál már akkor is. Most is legyél az kérlek most is legyél az. Ne hagyj itt ezekkel Lisa kérlek..
Elsőnek megpofoználak Mathis utána megcsókolnálak. Igen.. azt hiszem megcsókolnám. Hihetetlen nem? Vicc az egész. Basszameg Mathis! Ezt miért nem tudtad akkor elmondani mikor épp magamnál vagyok?
Hey Honey🍯💞
Remélem ez vigasztal mindenkit a tegnapi rövid rész miatt😳💕
ESTÁS LEYENDO
Seggfejjel az élet.- Gabriel Mathis BEFEJEZETT
FanficHogy miért pont az a cím hogy seggfejjel? Hát mert Gabriel Mathis egy törzsgyökeres seggfej. És az én szomszédom. #1 is Fanfiction (2017.04.14)😍😍😍😍💕💕💕💕