Kiss

2K 160 7
                                    

"Anya már kiment a kocsihoz a hatalmas táskáimmal én még utoljára visszafordultam.

- Viszlát Jocelyn. Remélem soha többé nem látom a képedet"

-Édesem nem gondolod hogy ez egy kicsit durva volt?

-Édesem? Komolyan? Van még képed így hívni?

-Hogy beszélsz te az anyáddal? Még is ki a francnak képzeled magad?

-Kivel hogy beszélek? Az én anyám kint vár a kocsinál. Te csak egy útonálló nő voltál aki felcsináltatta magát apámmal hogy a pénzét magához láncolja és a több századik megcsalásnál elhagyta a gyerekeit. Miattad. Érted? Miattad ment el mart nem bírtál a véreddel!-már egyszerűen nem bírtam. Forró könnycseppek gördültek végig az arcomon.

Már fordultam volna meg mikor egy mellkasba ütköztem. Túl ismerős volt az illata.. De mit sem törődtem a mámórt okozó parfümmel kerültem meg és mentem volna tovább. Volna..

-Lisa...

-Mit akarsz Mathis?

-Miért nem mondtad..?

-Még is mit kellett volna mondanom? "Hé Mathis! Anyám egy ribanc ezért apu meglépett. Oh és mikor kórházban voltam anyám csak úgy lemondott rólam. Légyszí sajnálj"

-Nem így gondoltam...

-Akkor? Tudod mit? Nem érdekel! Azt sem tudom miért érdekel ez téged hisz már elvesztetted a fogadást nem?

-Nincs fogadás..!

-"És most mi lesz a fogadással Gabriel? Lemondod?
Nem! Meg fogom nyerni. Fél évig van időm hogy felszedjem Lisat. Még rengeteg időm van"

-Szóról szóra emlékszel?

-Összetörtél Mathis.-suttogtam

Elindultam de megfogta a csuklóm és visszarántott. Olyan történt amit soha nem gondoltam volna.. Maga felé fordított, az egyik keze a derekamra csúszott a másikkal pedig az állam alá nyúlt.. És megtörtént.. Mathis megcsókolt


Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Seggfejjel az élet.- Gabriel Mathis BEFEJEZETTDove le storie prendono vita. Scoprilo ora