Умът на Том остана празен, гласът на Бо запълваше празнотата.„Том , кучето ще ти покаже истината не се плаши , аз съм тук до теб "
***
„... Аз съм Мария , родена за да бъде щастлива. Жена готова да прости, да продължи да диша тежкият с вина въздух. Тази Мария , която се научи да обича. Аз се научих да живея с болката..."Говореше си сама , докато държеше главата си с две ръце. Гледаше как алкохолът си играеше в чашата.
Вратата на гаража се отвори. Брус се прибираше от работа- капнал от умора. Тежките дежурства оставяха отпечатък върху лицето му, когато се прибираше .
Отвори входната врата, въздъхна тежко и събу обувките си.Лампите в къщата бяха изключени. Мария потапяше всеки спомен болка от миналото си в своята чаша.
Вратата на детската стая бе затворена.Том се гушеше в Аргос, докато бурята навън удряше заплашително по прозорците .
„Аргос, не те е страх , нали ?"- завиваше тялото му.
„Всичко ще се оправи и ще си играем на двора"-усмивка се появи на лицето му.„Мария!"-извика Брус от коридора, докато приближаваше кухнята.
„Да не е изгорял някой от бушоните? Каква е тази тъмница в къщата? "- влизайки в кухнята .„Не, искам да седя сама в мрака , искам да се излекувам , Брус "-постави двете си ръце на масата.
„За какво говориш , Мария ?"- направи пауза и седна на масата„Не можеш да преодолееш аборта , който си направила преди години ... преди да срещнеш мен , толкова ли те тревожи това , Мария ? "
„Не мога да повярвам ... колко много години минаха оттогава. "- продължи Брус нервно.„Том вече е на четири, аз и ти сме семейство ... Забрави го , забрави го Мария ! "- протегна своята ръка към нейната.„НЕ МОГА БРУС "- извика , дърпайки ръцете си към себе си. Отпи от чашата , сви устни и сбръчка веждите си .
„Как очакваш да забравя детето си ? Как очакваш да забравя каква грешка сторих ?"
„Постави се на мое място , Брус . Виж , погледни ме "- обърна лицето си обляно в сълзи.„Виж през какво преминах за да намеря теб "
Брус остана вцепенен. Умът му не можеше да възприеме случващото се.
„Не можем цял живот да живеем по този начин, Мария "- пое дълбоко въздух , сви изморените си ръце в юмрук.
„Не може да се прибирам и да виждам как собствената ми жена пие всяка вечер..."
„Не можеш да виниш за всичко нас Мария...какво е виновен Том , ами аз ? „- облегна се на стола.
ESTÁS LEYENDO
Бял Катран (BG)
Misterio / SuspensoМария Фейбър е на крехка възраст , когато попада в красивия капан на любовта. Нейният син е в кома. Мъжът на мечтите й я напуска , а по-късно умира в нещастен инцидент. Но дали това бе истината ? Потресаваща история оплетена между любовта и човешка...