Uyku mahmuru halim ile kalktım yataktan.
Uykumu iyice almıştım, malum baya yorulmuştum. İyi gelmişti bu. Yatağımdan kalkı kalkıp banyoya doğru geçtim. Aynanın karşısına geçtiğimdr elimi yüzümü yıkayıp aynaya baktım. Kendimle bir kere daha gurur duyduktan sonra banyodan çıktım.
Mutfaktan gelen seslere doğru gittim.
Kızlar gelmiş miydiler acaba?
Mutfağa girdiğimde kızların üzerinde önlükler ellerinde eldivenler vardı. Ve masanın üzerinde duran büyüleyici çilekler...
Tezgahın üzerinde duran krem şantiyi de görünce geç de olsa jetonum düşmüştü.
Bunlar bana kutlama pastası yapıyorlardı, hemde çilekli çilekli...
Ben bubtespite vardıktan sonra kızlar sırayla bana sarıldılar, öptüler ve tebrik ettiler.
Bu kadar sevileceğimi bilseydim daha önceden başvuru yapardım bu şirkete...
Beni öpmeleri, sarılmaları ve tebrikleri bittikten sonra...
"Teşekkür ederim kızlar sağ olun. Hadi söyleyin ne yapayım ben,krem şantiyi hazırlayabilirim."
Eylül hemen konuşmaya başladı.
"Hayır, hayır. Sen hiçbir şey yapmıyorsun, herşeyi biz yapıyoruz sen içerde oturuyorsun."
Şaşırdım ama belli etmedim.
"E o zaman ben gidip film izleyeyim, sizde bana mısır patlatın olur mu?"
O ki herşeyi onlar yapıyordu, bunu da yapmalıydılar değilmi ama ?
Yüz ifadelerini görmesem de Kader'in cevapladığını duydum.
"Tabi canım, sen geç otur."
Çok güzel di bu ya kendimi adeta piremsesler gibi hissediyordum..
Ben dvd'den açtığım filmimi izlerken
kızlar hala mutfakta oyalanıyorlardı. Tamam hizmet edilmesi iyiydi falan ama bu kadarı da çok fazlaydı. Gelip otursalardı birlikte film izleseydik fena mı olurdu? Olmazdı tabiki.
Kendimi gaza getirdikten sonra üçüne birden seslendim.
"Duygu, Kader ve Eylül hemen yanıma gelin, sizden birşey isteyeceğim."
Mecburen böyle seslendim, normal olarak çağırsaydım hiçbirinin gelmeyeceğine emindim çünkü.
Üçü de önüme dizildikten sonra televizyonu göremediğim için uyardım.
"Azıcık sağa kaysanıza, televizyonu göremiyorum."
Eylül atladı hemen.
"Tamam Gizem kayarız da sen söyle ne oldu tatlım ?"
"Birşey yok o ki her istediğimi yapacaksınız,benle oturup film izlemenizi istiyorum hemen şimdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ DEĞİLSİN
RomanceMezun olduktan sonra iş bulamayan Gizem son gittiği iş görüşmesinde, kabul ediliyor. Ve hayatının aşkını buluyor. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• En yakın arkadaşı Duygu evlendikten sonra yalnız yaşamak zorunda kalan...