Pars'tan...
Gözlerimi açtığımda saat sekize doğru geliyordu. Kalktım yatağımdan ve banyoya geçtim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra dişlerimi fırçalamaya başladım. Aklıma takılan birisi vardı.
Gizem Altınsoy! Bizim şirketin yeni iç mimarı. Babamın işe aldığı bana merdivenlerde çarpan ve kahveyi üzerime döken sakar ve bir o kadar güzel olan kız.
Normalde herkesi yani kızları kafaya bu kadar takmayan bana neler oluyor du böyle ?
Aşık falan olamazdım. Böyle işler bana göre değildi. Ben tek gecelik ilişkiler yaşayan bir adamım. Aşık falan olamam yani.
Gizem de sıradan bir şirket çalışanıydı benim için. Aynı depertmanda olmamız hiçbirşeyi değiştirmiyor.
Kıyafet dolabımı açıp biraz baktıktan sonra, mavi takımımı alıp giyinme odama doğru geçtim.
Giyinip çıktığımda annemle karşılaştım.
Tabii ya, kravatımı kim yapacaktı?
Annem. Hayatta en değer verdiğim insan. Kravatımı yapıp beni kahvaltıya çağırdı.Gizem'den...
Yeni bir iş gününe uyanmanın verdiği mutluluk paha biçilemezdi. İş sahibi olmak harika birşeydi. Geç kalmak ise berbat birşey. Elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Duygu daha uyanmamıştı. Hayret. Hızlıca bir kahvaltı hazırlayıp Duygu'ya seslendim.
"Duyguuuuu, hadi kalk kahvaltı hazır. "
Bende hemen odama gidip üzerimi giyindim. Geç kalmak istemiyorum tabiki de bir de o Pars'ın ağzını dinleyemezdim.
Mutfağa girdiğimde Duygu bana sarılıp kocaman öptü.
Neler oluyor böyle?
Peşine de elime bir kutu tutuşturup, iyiki doğdun canım dostum diye haykırmıştı.
Bugün benim doğum günümde ve ben yıllardır günlerce önceden beklediğim doğum günümü unutmuştum öyle mi?
Tabi ki öyle! Bendeki de aptallık.
Duygu'ya sarıldıktan sonra kocaman öptüm, teşekkür ettim.
"Çok teşekkür ederim kuzum ya, tamamen aklımdan çıkmış."
Duygu sırıtarak cevap verdi.
"Aklından çıkması daha iyi bebeğim. "
"Neyse dur kutuyu açacağım. "
Kutuyu açtıktan sonra en sevdiğim şeylerle karşılaştım.
Kitap ve Albüm! Hemde beşer tane.
Yaa ben bayılıyorum bu kıza be!
En sevdiğim yazarın beş kitabını ve en sevdiğim sanatçı Mustafa Ceceli'nin beş albümü. Harikaydı! Harika!
"Tekrar çok teşekkür ederim bebek. Bunları yanıma alıyorum, işe gidince incelerim, geç kalmak istemiyorum. Seni seviyorum. "
Yanağında küçük bir buse kondurup evden çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALNIZ DEĞİLSİN
RomanceMezun olduktan sonra iş bulamayan Gizem son gittiği iş görüşmesinde, kabul ediliyor. Ve hayatının aşkını buluyor. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• En yakın arkadaşı Duygu evlendikten sonra yalnız yaşamak zorunda kalan...