הכל היה מכוסה בדם. היה דם בכל מקום. כל כך הרבה דם.
"תחזיק מעמד! אתה לא הולך למות לי פה, לא עכשיו..." צעקתי בזמן שהצמדתי את הידיים שלי לפצעים שלו וניסיתי להפעיל לחץ כדי להפסיק את הדימום.
"אתה אפילו לא קראת את עוגיית המזל שלך!" הבטתי מסביבי ומצאתי את העוגיה השבורה על הרצפה.
הוא הסתכל עליה ואז הביט בעיני.
"תודה," הוא הצליח למלמל בזמן שדם יצא לו מהפה.
הגוף שלו הפסיק להתעוות בכאב ונפל בזרועותי.
מת.
התעוררתי בצעקת בהלה והסתכלתי מסביבי. הייתי במיטה, השמיכות על הרצפה וגופי מכוסה בזיעה קרה.
"זה בסך הכל היה סיוט," שכנעתי את עצמי. "סיוט מאוד ריאליסטי, אבל רק סיוט."
עדיין רעדתי - יותר מפחד מאשר מקור - בזמן שהחלפתי לבגדים נוחים להליכה. הייתי צריכה לצאת ולהתנער מההרגשה הנוראית של הסיוט.
יצאתי החוצה וסונוורתי מהשמש החזקה. זה היה יום שימשי בלי שום ענן בשמים.
בדיוק כמו בסיוט, חשבתי לעצמי. אבל ביטלתי את האפשרות הזאת.
לא שמתי לב לאן הרגליים שלי לוקחות אותי עד שהרחתי אוכל סיני ודרכתי על שטיח הכניסה של המסעדה הסינית האהובה עלי. זאת אחת מהסיבות שגרתי בדירה שלי - יש מסעדה סינית ממש מעבר לפינה.
"שלום לך!" ברכה אותי מלצרית אסייתית עם שמלה אדומה עשויה בדי משי ומגש עם פנקס ועט עליו. "מה תרצי לאכול היום?"
"אני אשמח למנת סושי קטנה עם אורז, תודה."
המלצרית כתבה את הכל על הפנקס והוסיפה, "זה יעלה לך 14.50 דולר. תרצי לשבת או לקחת בטייק אווי?"
"טייק אווי."
המלצרית הנהנה וכתבה עוד כמה דברים בפנקס. "אה וכמובן, עם כל מנה מגיעה עוגית מזל. את יכולה לקחת לך אחת ואני כבר אביא לך את ההזמנה שלך."
חייכתי והלכתי על הקערה הגדולה המלאה עוגיות מזל. הכנסתי את היד לקחת, אבל יד אחרת כבר הייתה שם וניסתה לקחת את העוגיה שאני רציתי.
"מצטערת," אמרתי. נתתי לאיש את העוגיה. "הנה, קח את זה אתה."
האיש חייך חיוך קטן. "תודה,"
הוא נראה קצת מוכר, חשבתי. איפה ראיתי אותו לפני זה?
"בבקשה. ויכול להיות שאנחנו מכי-"
נקטעתי כשלושה אנשים במסכות נכנסו למסעדה עם רובים שלופים. כמה צרחות וכיסאות נגררים נשמעו בזמן ששני אנשים אמרו לכולם להרים ידיים והשלישי צעק על המלצרית להביא לו את כל הכסף שיש להם בקופה.
"תפסיקו עם זה!" אמר האיש שנתתי לו את העוגית מזל. "אתם סתם מפחידים אנשים. מה אין לכם חיים?" הוא לקח צעד קדימה והאיש השלישי כיוון אליו את האקדח.
אני כבר ידעתי מה עמד לקרות.
"רגע לא! תעצור!" צעקתי.
אבל זה היה מאוחר מדי. האיש השלישי לחץ על ההדק. יריה נשמעה. האיש התנודד ונפל על הצרפה.
הכל היה מכוסה בדם. היה דם בכל מקום. כל כך הרבה דם.
_______________
תודה רבה לכל מי שקורא את הספר שלי!! בבקשה תצביעו אם אהבתם את הצ'יזבט★
כל אחד שיכתוב כמה הפחיד אותו הסיפור הזה מ1 עד 10, ותיהיו כנים אף אחד לא ישפוט אתכם אם פחדתם.הפעם רציתי להתנצל על האיחור הגדול! היה לי חודש עמוס ממש עם מחנה קיץ, טיולים, והרבה, הרבה גלישה. לא מצאתי זמן להיות בWattpad כמעט. אני אנסה לפרסם הרבה יותר מהר בפעמים הבאות!
אני רוצה להמליץ על הסרט
Paranormal Activity.
אני לא יודעת איך אומרים את השם בעברית, אבל אני יספר לכם בקצרה על הסרט. בסרט יש בעל ואישה שמאמינים שאיזשהי ישות על טבעית רודפת אותם. הם מזמינים קבוצה של אנשים שבודקים אם זה נכון, ואז עוזרים להם להיפטר ממנה. סרט מפחיד מאוד עם הרבה דברים שקופצים למסך! אני ממליצה עליו לכל מי שאוהב אימה!
apandora ♥
YOU ARE READING
צ'יזבטים
Horror*כל יצור על טבעי שרודף את הקורא אינו אשמת המחבר. קריאה באחריות הקורא בלבד! ראו הוזהרתם* הספר הזה הוא אוסף של סיפורים מפחידים מתורגמים לעברית. הסיפורים שכאן הם בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להפחיד את החברים שלכם בטיול שנתי, אם אתם ישנים באוהלים או אם ס...