שני בני זוג חזרו ממסיבה ארוכה במקום רחוק מהבית שלהם. בזמן שנסעו הבן הדליק את הרדיו.
"-מסוכן. אנו ממליצים לכולם להישאר בבתיהם מעבר לשעה שמונה ולא לפתוח לאף אחד. לפי הדיווחים שלנו, הרוצח מסתובב באיזור הכביש המהיר שגובל ביער. אנא ממכם, היזהרו-"
הבן כיבה את הרדיו.
"בוא לא ניתן לקריין מחורבן להרוס לנו את הערב. אולי נעצור כאן בצד, מה את אומרת בייבי?" הוא שאל את חברה שלו עם חיוך מטופש על הפנים.
חברה שלו הסתכלה עליו בגועל. "אתה שיכור, אז אתה לא מבין שהרוצח הזה מסוכן. אנחנו לא יכולים לעצור כאן, לא שמעת מה אמרו ברדיו? אנחנו בכביש מהיר ליד העצים תעצור במקום אחר!"
חבר שלה גיחך וניסה לנשק אותה אבל היא דחפה אותו. "אני לא צוחקת!" היא צעקה עליו. "תוציא אותנו מפה כבר!"
"הרוצח הזה לא אמיתי מותק," הוא אמר לה וניסה לנשק אותה שוב.
היא נתנה לו סטירה וצרחה עליו, "תוציא אותנו מפה עכשיו, שמעת אותי?!"
חבר שלה כעס כל כך שהוא כיבה את האוטו ויצא. "אני הולך להיכנס ליער ולהראות לך שאין שום רוצח מחורבן!" הוא צעק עליה. "את תישארי פה,"
עיניה של הבת התרחבו והיא ישר ניסתה לפתוח את הדלת, אבל חבר שלה כבר נעל את האוטו.
"מה אתה גנוב?!" היא צעקה, אבל קולה נשמע מעומעם מחוץ לאוטו. "הוא יהרוג אותך! תחזור לפה עכשיו!"
היא ניסתה לפתוח את הדלת של האוטו בכוח אבל כלום לא עבד. "תחזור לפה!" היא המשיכה לצעוק בזמן שהוא נכנס ליער. "אתה שיכור! אתה תמות גם בלי רוצח!"
אבל הוא לא הקשיב לה. הוא בכלל לא שמע אותה.
**********
כמעט שלוש שעות עברו מאז שחבר שלה נכנס ליער, והוא עדיין לא חזר. בינתיים היא עברה לכיסא האחורי ונרדמה.
טוק! טוק! טוק!
היא שמעה שלוש נקישות על החלון.
בהתחלה היא חייכה, כי היא חשבה שחבר שלה נשאר בחיים וחזר אליה. הוא אולי התנהג בטיפשות אבל זה בגלל שהוא שיכור. שראשו היה צלול היא אהבה אותו יותר מכל דבר אחר.
אבל אז היא ראתה איש זר עם מעיל גשם בדוגמא צבאית מסתכל עליה. לאיש היה ניצוץ משוגע בעיניים וזקן סבוך וארוך.
הבת צרחה ונצמדה לצד הרחוק של האוטו. האיש חייך חיוך מלא שיניים רקובות.
הוא הרים את יד ימין, שבה החזיק מהשיער את ראשו של חבר שלה. הראש היה מלא אדמה ודם, אבל העיניים היו פתוחות ונעצו מבט חסר חיים ישר קדימה. הבת יכלה להישבע שזה נראה כאילו הוא מסתכל עליה.
היא צרחה יותר חזק והרגישה דמעה נוזלת במורד הלחי שלה. לא עברה שניה והיא התחילה לבכות.
האיש צחק צחוק צרוד וחייך חיוך אפילו יותר גדול. הוא הרים את היד השניה, וממנה היו תלויים-
המפתחות לאוטו.
_______________
תודה רבה לכל מי שקורא את הספר שלי!! בבקשה תצביעו אם אהבתם את הצ'יזבט★
כל אחד שיכתוב כמה הפחיד אותו הסיפור הזה מ1 עד 10, ותיהיו כנים אף אחד לא ישפוט אתכם אם פחדתם.בגלל שלכל הסרטים האחרים שאמרתי אני לא שמתי טריילרים אני ישים לשניים מהם עכשיו!
הניצוץ - The shining
Hush
בקשר לתחרות גלישה הגעתי מקום שני! אז תודה רבה לכל מי שאיחל לי בהצלחה אני ממש ממש מעריכה את זה! ❤
apandora ♥
YOU ARE READING
צ'יזבטים
Horror*כל יצור על טבעי שרודף את הקורא אינו אשמת המחבר. קריאה באחריות הקורא בלבד! ראו הוזהרתם* הספר הזה הוא אוסף של סיפורים מפחידים מתורגמים לעברית. הסיפורים שכאן הם בדיוק מה שאתם צריכים בשביל להפחיד את החברים שלכם בטיול שנתי, אם אתם ישנים באוהלים או אם ס...