Vlastní komnaty. Obrovský pokoj s balkonem, s obrovskou postelí s nebesy, luxusní nábytek a vybavení a to vše sladěno do růžové a bílé. Šatna s nejnovějšími kousky a s největšími trendy, koupelna bíle vybavena se zlatými kohoutky. Výborné jídlo, vlastní vizážisté, fotografové, stráže, šoféři, komorné. Vozit se luxusními auty, jezdit na špičkových koních. Ano, měla jsem všechno, přesně takový můj život byl. Za necelé tři měsíce budu mít osmnáct, a podle mé matky je to věk na vdávání. Nezažila jsem vztah trvající víc jak pár týdnů. Pokaždé to byl jen úlet na pár nocí s nějakým ze stráží. Poté jsem jim zaplatila a oni zmizeli. Čím starší jsem ale byla, tím více jsem pociťovala, že potřebuji něco hlubšího. Pár týdnů se mnohdy protáhlo na měsíc.
,,Chci ho pozvat.'' Bože můj mami. ,,A pozvu ho. Pozvu, pozvu a pozvu, tečka.'' Držela v rukou fotografie asi desátého kandidáta na mého budoucího muže. Nelíbil se mi. Už z té její hromady vytáhla lepší. ,,Ale vždyť má takový pedoknírek...'' ,,Sofie! Vyjadřuj se tak, jak by se měla princezna vyjadřovat a ušetři mě těch tvých výrazů. Kam na to chodíš?'' Rozčilením celá nadskakovala. ,,Pozvi si koho chceš. Pokud mě k oltáři nedotáhneš za vlasy na neopiješ mě do stavu, kdy bych řekla ano, tak si ho nevezmu.'' Řekla jsem klidně, ale rozhodně. ,,Tečka!'' Třešničkou bylo matčino velmi používané slovo. Zvedla jsem se a odešla. Než jsem za sebou ale dramaticky práskla dveřmi, slyšela jsem, jak matka už už domlouvá termín, kdy má princ přijet na náš zámek. Jen jsem znechucené zakroutila hlavou a pokračovala do svých komnat. Byla už noc a celý zámek byl krásně osvícený. Cestu jsem si užívala jako bych tudy šla poprvé. V chodbě před mými komnatami jsem viděla známou tvář. John. Urostlý, svalnatý, modré oči, tmavé vlasy. Byl krásný. Tento týden jsem s ním byla dvakrát. ,,Johne? Na minutku..'' A dneska ho dostanu potřetí.
Taková předkapitola ☺. Sem tam vám sem dolů něco napíšu, n
YOU ARE READING
♕ Bad princess ♕ [CZ]
RomanceBlíží se osmnácté narozeniny princezny Sofie a její matka se jí zoufale snaží najít budoucího manžela. Sofie si ale nedovede představit vztah, který je něco víc než jen pár nocí s jejími služebníky, na které je zvyklá. Pak se ale objeví on.. Vzhle...