Věřte nebo ne, k zámku jsme přišli oba živí a zdraví. Celou dobu mě držel kolem ramen, což jsem mu ani nezazlívala - hřál mě. Asi už bylo po večeři, neměla jsem vůbec pojem o čase. Kdo za to ale mohl? Navzájem jsme se topili a závodili, kdo tam bude dřív.
Takže naše plavání vypadalo asi takhle: Byla jsem před ním, táhl mě pod vodu, předplaval mě. Byl přede mnou on, stáhla jsem ho pod vodu, předplavala jsem ho. A tak to šlo asi nějakých 100 metrů, a dalších 200 bylo před námi. Začali jsme po sobě šplíchat vodu a naše nenávist byla ta tam. Rozuměli jsme si. Poprvé za tu dobu.
Když jsem si to uvědomila - to, že si vlastně rozumíme, přestala jsem se smát. Moc jsem to nechápala. Taky se přestal smát. Dívali jsme se na sebe a přísahám že kdybych nezačala znovu plavat, skončilo by to... vlastně jak jsem mohla vědět, že by se mi sex s ním nelíbil? Proč se tomu tak bráním? Líbil se mi a pomalu jsem ho začínala mít ráda.
,,Počkej tady, seženu nějaké jídlo.'' Šla jsem do kuchyně. No jako ne že by tady toho bylo zrovna málo, ale i tak jsem se dlouho rozmýšlela. Nakonec jsem vzala všechno, co jsem unesla.
,,Nepustíme si nějaký film? Máte tady kino, že?'' Navrhl.
,,Tak jako můžem, ale není tam volno, jdem se dívat ke mě. Nečekala jsem co řekne. Vrazila jsem mu jídlo, které jsem nesla do rukou a utíkala do kuchyně pro zbytek.V kuchyni byla talpvá malá komůrka, která byla celá zaskládaná brabmůrkama, čokoládama a věcma takhle k filmu. Zase jsem toho nabrala co nejvíc.
**
,,Viděl jsi to? Prostě jí to ustřelilo hlavu!'' Šokovaně jsem zvolala, když soudkyně ve filmu Ctihodný občan (pozn. autora: doporučuji film ☺) zvedla telefon a ten jí vzápětí ustřelil hlavu.
,,Na tohle se dívat nebudu.'' Nevím, jak jsem se už po tolika krvavých scénách dokázala zasmát.Viktor vzal ovladač a přepnul to na nějaké porno. Ono to vlastně nebylo porno, byl to nějaký romantický film, ale zrovna v okamžiku, kdy jsme to přepnuli, si to tam rozdávali v kuchyni. Čekala jsem, že něco zkusí, ale počkal, až scéna skončí, a dívali jsme se dál.
Ani nevím jak, ale nakonec jsem usnula v jeho objetí. Když jsem se ráno vzbudila, nebyl tam. Ale už jsem neležela na pohovce, ale v posteli a byla jsem.. PŘEVLEČENÁ! Jeho jediné štěstí bylo, že mi pod pyžamem nechal i prádlo, které jsem si včera převlékala po mém koupání v jezeře.
Rozhlédla jsem se kolem sebe a na stole bylo něco, co tam být nebylo. Růže. Vyskočila jsem a utíkala k nim. Byl tam vzkaz. Čekala jsem nějakou moc moc romantiku, ale?
,,Máš dobrej zadek :**''...
Poslední den prázdnin :(
Další kapitola zítra ☺ Dobrou noc ♥
YOU ARE READING
♕ Bad princess ♕ [CZ]
RomanceBlíží se osmnácté narozeniny princezny Sofie a její matka se jí zoufale snaží najít budoucího manžela. Sofie si ale nedovede představit vztah, který je něco víc než jen pár nocí s jejími služebníky, na které je zvyklá. Pak se ale objeví on.. Vzhle...