Nemyslete si - nežijeme ve středověku. Tudíž na sobě neměl žádné brnění a nebylo těžké z něj věci sundat. Ani já jsem nebyla v žádné róbě. V záchvatu vášně jsme sebou po cestě ode dveří k posteli strhávali jeden kus oblečení za druhým až na nás nezůstalo dočista nic. Sedla jsem si před něj na postel a začala ho kouřit. Nevím, jestli tušil, že je to naposledy, nebo byl tak nadržený, ale odtáhnul mě po chvíli do rohu místnosti k mému kosmetickému stolku. Pořád jsme se líbali. Vysadil mě na něj a chvíli mě jen dráždil. Mezi jednotlivými polibky jsem ze sebe vyrážela tlumené vzdechy. Pak jsem se položila a vzápětí ho měla v sobě. Bylo to tvrdé jako vždycky. Neměl ani malého ptáka a ty ostré věci všude kolem tomu moc nepřidávali. Ho to očividně příliš nezajímalo a přirážel pořád rychleji. Stolek pod našimi těly jen skřípal. Cítila jsem se pod jeho pažemi bezpečně, a pozorovala jsem, jak se jeho svaly s každým přiražením napínají. ,,Udělej se... pro mě..'' Jako bych přesně tohle musela slyšet, abych dosáhla vrcholu. O pár okamžiků později jsem se svíjela v blahu dosaženému díky nejlepšímu orgasmu, který jsem kdy zažila. Chvíli poté vyvrcholil i on. Nevím jak nahlas jsme křičeli, ale díky mým izolovaným stěnám mě to ani netrápilo.
Uběhla asi hodina a my jsme stále leželi v posteli. Nic jsme neříkali, jen jsme vedle sebe leželi. ,,Dneska je to naposledy...že?'' Slíbili jsme si, že do toho nebudeme tahat city, ale i tak po mě bylo těžké říct ,,Ano Johne... dneska naposled.'' Nic neříkal. Připadala jsem si trapně. ,,Půjdu se osprchovat.'' Řekla jsem, když bylo to trapné ticho, zvedla se, a odešla. Stoupla jsem si pod proud tekoucí vody a přemýšlela, jestli dělám dobře. Až John odjede, bude tady někdo další. Budu tohle dělat i když mě můj manžel nebude schopen dostatečně uspokojit sám? Vážně jsem nevěděla... Trhla jsem sebou. Někdo stál za mnou. Těsně za mnou. Nikdo mi nemusel říkat, kdo to je. ,,Tak když je tohle naše poslední noc...'' Šeptal mi do ucha a přitom mě lechtal svou bradou na krku ,,...tak to bude pěkně dlouhá noc.'' Obtočil si ruce kolem mého pasu a jel dolů. Strčil do mě prst...dva...a pak mě z ničeho nic přehnul a zezadu do mě vnikl tak tvrdě, že jsem vykřikla. ,,Buď hodná...'' nahl se k mému uchu a hned poté si chytl mé vlasy a začal do mě bušit tak, že jsem se musel přidržovat kohoutku a držáku na mýdlo. Zítra už se neuvidíme... problesklo mi hlavou. ...tak ať to stojí za to. Slastně jsem přivřela oči, začala sténat a snažila si to užívat co nejvíc.
YOU ARE READING
♕ Bad princess ♕ [CZ]
RomanceBlíží se osmnácté narozeniny princezny Sofie a její matka se jí zoufale snaží najít budoucího manžela. Sofie si ale nedovede představit vztah, který je něco víc než jen pár nocí s jejími služebníky, na které je zvyklá. Pak se ale objeví on.. Vzhle...