Vzbudila jsem se kolem páté ráno s myšlenkou, která patřila Viktorovi. Včerejšek byl krásný. Tohle bylo snad poprvé, co jsem na něj vzpomínala v dobrém. Asi jsem ho měla ráda, nevím. A hlavně mi chyběla jeho přítomnost, jeho tělo hned vedle mého.
Vstala jsem a šla do koupelny. Opláchla jsem si obličej, vyčistila zuby a nanesla lehký make-up. Potom jsem si přes pyžamo hodila lehký kardigan a vyrazila na chodbu.
Už jsem se tady celkem dobře orientovala, tudíž mi nedělalo problém najít Viktorův pokoj.
Po cestě jsem přemýšlela, jak ho probudím. Poliju ho vodou? Nebo mu dám pusu? Ne.. Prostě si k němu lehnu a budu čekat, dokud se neprobudí sám.
Dopředu jsem si vychutnávala ten pocit, že budu zase u něj. Budu cítit jeho tep, jeho hruď jak se zvedá s každý nádechem a s výdechem klesá. Obejmou mě jeho svalnaté ruce a ucítím jeho vůni.
Pár metrů ode mě byly dveře do jeho pokoje. Nechtěla jsem být nezdvořilá, kdyby náhodou byl vzhůru, tak jsem potichu zaklepala.
Nic se neozvalo, ale kdyby nespal, slyšel by to. Pomalu jsem otevřela dveře a vkročila dovnitř.
Do místnosti ve škvírách mezi závěsy pronikaly paprsky světla a nebylo těžké vidět všechen nábytek, abych se nepřerazila, než se k němu dostanu.
Pod nohama jsem cítila nějaké oblečení, ale tím jsem se nezabývala. Je to asi princ bordelář.
Přišla jsem k posteli. Ležel zády ke mě a vypadal strašně neškodně. Neviděla jsem mu do tváře. A chtěla jsem vidět jiný výraz, než jeho typický úšklebek, na který jsem zvyklá.
Rukama jsem se opřela o postel a nahlédla přes jeho záda. Úsměv ze tváře mi zmizel v momentě, když jsem pod jeho pažemi viděla někoho spát.
Šokovaně jsem vydechla, což tu štětku nejspíš probudilo, protože otevřela oči. Couvla jsem, ona se posadila. Dívaly jsme se jedna na druhou a bylo těžké říct, která vypadala zděšeněji.
Držela si na prsou peřinu, protože pod ní byla.. nahá. Do očí se mi draly slzy. Couvla jsem ještě o krok, ale to mi zkřížil cestu malý stole, do kterého jsem narazila a iPhone na něm položený spadnul dolů.
Vzbudilo to i jeho. Něco zamumlal směrem k ní, ale když viděl, kam se vyplašeně dívá, otočil se tím směrem.
V momentě, kdy se naše oči střetly jsem věděla jen jedno. Musím pryč.
,,Hej, ne... ne.! Notak, počkej!'' Vyběhla jsem z pokoje. Viktor jen s dekou kolem jeho nahého těla utíkal za mnou.
,,Prosím, počkej, já ti to vysvětlím!'' Ale tady nebylo co vysvětlovat. Utíkala jsem jak jen to šlo, protože jsem ho cítila těsně za sebou.
Když jsem za sebou práskla dveřmi od pokoje a zamkla jsem, slyšela jsem ho za nimi.
,,Prosím, otevři. Pusť mě dovnitř! Já ti to vysvětím, prosím.'' Nevím jak dlouho tam byl. Pustila jsem proud vody v koupelně a s prvními kapkami dopadajícími na mou kůži utichl jeho hlas. Hlas toho, koho jsem milovala.
Asi hodinu, a to si nedělám srandu, hodinu jsem stála a seděla střídavě pod proudem vody a plakala.
Když jsem celá zničená vylezla z koupelny, bylo něco kolem sedmé. Musela jsem se sebou něco udělat, proto jsem šla zase do koupelny s účelem vyjít z ní jako člověk.
Neměla jsem tady žádného vyzážistu a bylo fajn se po době líčit sama. Dala jsem si na sobě záležet. A proč? Jen tak, abych se zabavila a měla dobrý pocit.
YOU ARE READING
♕ Bad princess ♕ [CZ]
RomanceBlíží se osmnácté narozeniny princezny Sofie a její matka se jí zoufale snaží najít budoucího manžela. Sofie si ale nedovede představit vztah, který je něco víc než jen pár nocí s jejími služebníky, na které je zvyklá. Pak se ale objeví on.. Vzhle...