,,No já nevím...'' ,,Říkám ti, bude to super! Přísahám že to bude stát za to!'' S rozzářenýma očima jsem své komorné a zároveň velmi dobré přítelkyni sdělila svůj plán. Moc se jí to nelíbilo, ale nakonec souhlasila. ,,Super! Tak řekni šoférovi, ať tě odveze do města a sežeň vše potřebné. A pokud možno hned. Počkej, dám ti něco na sebe, aby jsi nemusela až k sobě.'' Oblékla jsem Loren do krémových minišatů a podala jí bílé boty. Vytáhla jsem první světlou kabelku, která mi přišla pod ruku a už už jsem ji popoháněla pryč.
Jestli tohle vyjde, tak Andrew velmi brzy opustí můj život.
**
Bylo po večeři. Loren udělala to co měla a já jsem se spěchala převléct, abych tu podívanou stihla. Rychle jsem na sebe hodila černou teplákovku, abych moc ve tmě nepřitahovala pozornost, vzala jsem si dalekohled a utíkala. Zastavila jsem se až na druhém konci zámku. Vyběhla jsem schody do třetího patra a utíkala směrem ke vstupu co věže. Poté jsem zdolala strašně moc schodů, ale... ALE... dostala jsem se tam, kam jsem potřebovala. Loren už tam byla.
Abych trošku objasnila, co jsme tady dělaly... Tohle bylo jediné místo, z kudy šlo přímo vidět do Andyho komnaty. Bylo to sice poměrně daleko, ale s dalekohledy to nebyl problém.
,,Už jde, už jde!'' Loren byla snad netrpělivější než já. Rozsvítil světla.. Chvíli s někým telefonoval a pak zašel do koupelny. Šuchtil se tam dobrých deset minut, když vyšel a byl.. byl nahý. Když jsem viděla jeho Hurvínka, zalapala jsem po dechu stejně jako Loren. Šokovaně jsme se na sebe podívaly a začaly se smát. Řeknu vám, menšího jsem neviděla, ale vlastně jsem s tím nějak tak počítala. ,,Jsem ráda, že vypadne, nebylo by to ono.'' Zasmály jsme se.
Ještě víc mě překvapilo, když si zapnul porno a začal si tam prostě jen tak honit. Na jeho nepěkném obličeji se promítali ty nejdivnější výrazy, jaké jsem viděla. Nechtěla jsem se na to dívat, ale zároveň jsem si nemohla nechat ujít scénu, která měla následovat.
Když už to vypadalo, že náš malý Andrew byl, vlezla mu velká pavoučice na nohu. Ignoroval to a stále zrychloval pohyby. Asi ji už cítil, pohnul nohou, ale ona se stále držela. Zvedl hlavu a podíval se na ni. V tu chvíli vyletěl zároveň se svým střikem tak metr nad postel. Strašně křičel. Nahý vyběhl na balkon a křičel o pomoc. Málem jsme se počůraly smíchy. Do pokoje přiběhl strážce. ,,Na posteli! Na posteli!'' Křičel Andy. Hned jak si strážce všimnul pavouka, který tam spokojeně stál mezi polštáři, napral ho na časopis a šel směrem k balkónu. ,,Myslíte tohle pane?'' ,,Neee! Neeee! Zmizte, běžte hned pryč! Pryč s tím pavoukem! Hneeed!'' Chudák strážce až nadskočil. Otočil se a odešel.
Zděšeny a nahý Andrew opatrně nakráčel zpátky do pokoje. Než si zase lehl, všechno prohledal. Teda skoro všechno. Ve chvíli, co se celý znovu položil jsem zmáčkla spínač, který jsem celou dobu držela v ruce. Klícka pod stolem se otevřela a myšky vyběhly ven.
Andrew se zvedl a šel se obléct. Jeho noha tak tak dopadla vedle jedné z myšek. Nevšiml si jí. Běhalo jich tam šest a ani jednu neviděl. V pyžamu si šel lehnout. Zhasnul. Asi půl hodiny se nic nedělo... ,,Hele Sofíí, nekašleme na to?'' Celkem nesměle se ozvala Loren. Bylo pozdě a byla unavená. ,,Hele Loren, vydrž tu se mnou a přísahám, že ti zítra zařídím volno.'' Povzdechla si, ale nakonec kývla. Jen jsme se zase posadily na svá místa a začalo to.
Andy asi něco zaslechl. Rozsvítil. Podíval se dolů z postele a tam viděl myš, jak ohlodává dřevěnou podstavu. Viděla jsem jen jak dokořán otevřel pusu a naběhly mu žíly na krku. Zas křičel. Jen se otočil na druhou stranu a po nebesích postele lezla další. To už jsem ale slyšela. Zase přiběhl strážce. Andy vyběhl z pokoje a pak už se nevrátil. Po pár minutách jsem viděla auto, odjíždějící z areálu. ,,Skvělé!''
Už dopředu jsem se připravovala na teror z matčiny strany, který mě čeká. Princ byl ale pryč, a to bylo hlavní. Sam pro sebe jsem se usmívala a spolu s Lorel mířila zpět. ,,Loren? Jsi utahaná?'' ,,Budeš mi věřit, že už ani ne?'' Hmmm.... ,,Nechceš přespat u mě? Rovnou bychom oslavili, nebo spíše oplakali princův odjezd.'' Její pohled stačil. Domluveno.
Tímto bych chtěla tuto část věnovat CrazygirlCz a zároveň jí strašně poděkovat. Strašně moc pro mě tvoje komentáře znamenají, děkuju! ♥
Tak další část je na světě ☺ Během zítřka očekávejte spíše nudnou, ale další ☺
YOU ARE READING
♕ Bad princess ♕ [CZ]
RomanceBlíží se osmnácté narozeniny princezny Sofie a její matka se jí zoufale snaží najít budoucího manžela. Sofie si ale nedovede představit vztah, který je něco víc než jen pár nocí s jejími služebníky, na které je zvyklá. Pak se ale objeví on.. Vzhle...