Byl to jeden z těch nejúžasnějších dnů v mém životě. Celý den jsem byla s Viktorem, pořád. Procházeli jsme se po pláži, opalovali se u bazénu, jedli spolu a pak navrhl, že si večer někam vyplujeme na lodi.
Strašně moc jsem chtěla jet. Ale plány mi zkazilo mé zvracená před večeří. Bylo mi strašně špatně a vůbec nevím z čeho.
,,To je dobrý, jeď beze mě, projedeme se jindy.'' Snažila jsem se usmál a znít příjemně, což se ale moc nedařilo, bylo mi opravdu zle.
,,Nepojedu nikam, zůstanu s tebou. Pustíme si nějaký film. Vždyť jsme tady minimálně na dva týdny, můžeme jet kdykoli jindy.''
,,Vážně máš náladu být celý večer se mnou a mými zvratkami?'' zeptala jsem se nejistě.
,,Nic jsem si nikdy nepřál víc.'' Zasmál se a objal mě.
**
Leželi jsme vedle sebe v posteli a dívali se na horor. Bylo mi o hodně líp, snědla jsem nějaký vývar a už jsem hodinu nezvracela.
Pokaždé, když jsem běžela ke kbelíku, nebo na záchod na mě Viktor se smíchem pokřikoval. A jeho smích se násobil, když jsem si po zvracení drhla zuby a vyplachovala pusu jako šílená. Asi to nikdy neviděl, chudák.
Ale teď mi bylo dobře. Byla jsem přivinutá úplně u něj a hlavu jsem měla položenou na jeho hrudi, která se s každým jeho nádechem zvedala a poté klesala. Cítila jsem ty svaly.
Vůbec nevím, jak jsem byla schopna vnímat horor, když jsem se u něj cítila tak bezpečně a skvěle.
Zrovna se v televizi odehrávala scéna, kde dívka šla opuštěnou stodolou, ve které byla tma na její konec, do nějaké další místnůstky. V momentě, kdy sáhla na kliku byl film přerušen reklamou.
Oba jsme se zvedli do sedu a nadávali. V nejnapínavější části dají reklamu? Pecka.
,,Tak to mě fakt naštvalo.'' Řekl spíše uraženě než naštvaně Viktor. ,,Už jsem chtěl, ať ji konečně zabije.''
,,Proč?'' Překvapilo mě to. Dívka byla ve filmu velice milá a hned na začátku se nemohla posbírat z rozchodu s jejím přítelem.
,,Je naivní a hloupá. Přece, kdyby tobě někdo řekl, ať se sebereš a na kole jedeš v jednu ráno někam na konec lesa do opuštěné stodoly, udělala by jsi to? Holky jsou vždycky ty hloupé. A ty seš chodící příklad.'' Uchechtl se. Tak to mě dostalo.
,,My že jsme ty hloupé? To její bývalý ji tam vylákal! I kdybychom byly my ty naivní, vy zůstáváte těma hajzlama, kteří umí jen podkopávat nohy a srážet lidi na zem! A vůbec, já že jsem hloupá? Tak to snad nemyslíš vážně? Viktore ty js---''
Nedořekla jsem to. Jeho rty mě umlčely. Nevím z čeho jsem byla rozčílena více, jestli z toho, co vlastně řekl, nebo z toho, že mě to nenechal doříct.
Chtěla jsem ho od sebe dostat a dát mu co proto, ale najednou byl nade mnou a jeho svalnaté paže mě uvěznily přilepenou k posteli.
Jednou rukou mi jel po žebrech dolů a.. A tam jsem byla lechtivá. Strašně lechtivá. Začala jsem sebou kroutit a mezi polibky se smát.
Chvíli mě lechtal, div jsem se nepočůrala, ale zavčas toho nechal.
Začala jsem mu polibky oplácet. Naše pozice se prohodily. Přetočil se na záda a mě vzal s sebou tak, že jsem na něm seděla a pořád ho líbala.
Divoce jsem mu zajela rukama do vlasů a jeho ruce jely přes mé boky dolů, až k mému zadečku, který pevně stiskl. Ne že by mi to dělalo vyloženě zle, ale neměla jsem to ráda.
Kousla jsem ho do spodního rtu a držela ho mezi zuby, dokud mi zadek nepustil a nevrátil své ruce na mé boky, což moc dlouho netrvalo, protože to pochopil.
Cicmali jsme se tam dobrých deset minut, než neuchopil lem mého trička do rukou. Nechala jsem ho, aby mi ho vysvlékl.
Založil si ruce za hlavu a pozoroval mě, jak na něm sedím jen v podprsence. Provokativně jsem si stiskla prsa k sobě a opětovala mu jeho výraz ala přivřené oči a skousnutý spodní ret. Za pár okamžiků se jeho kamarád tam dole probudil, protože jsem ho cítila.
Jsem pro matku pořád dítě, hraju si ráda. Spát jsem s ním ale nechtěla. Ne dnes.
Takže když se mi začal dostávat pod kraťase, zarazila jsem ho. Zmateně se na mě podíval. Nic jsem neřekla, jen jsem se usmála, vzala si tričko, dala mu pusu na tvář a seskočila z postele.
Při vší té akci jsem pečlivě vrtěla zadkem, kdyby mu náhodou uniklo, že se chystám k odchodu.
,,Dobrou noc, princi.''
YOU ARE READING
♕ Bad princess ♕ [CZ]
RomanceBlíží se osmnácté narozeniny princezny Sofie a její matka se jí zoufale snaží najít budoucího manžela. Sofie si ale nedovede představit vztah, který je něco víc než jen pár nocí s jejími služebníky, na které je zvyklá. Pak se ale objeví on.. Vzhle...