Arizona POV
''Ari, kom nou dansen?!'' riep Nia door de muziek heen. Ik schudde verlegen nee. ''Jawel joh, dit kan je niet missen!'' Ik schudde weer nee en glimlachte half. Ze haalde haar schouders op en danste verder met de jongen achter haar. Ik zuchtte diep en zakte nog verder in de loungebanken. Er kwam iemand naast me zitten. Ik keek fronsend naast me en rook dat hij dronken was. Voordat hij zijn lippen op mijn nek kon leggen, duwde ik hem van me af. ''Wat is er, lekkerding?'' Ik negeerde het en voelde me ongemakkelijk. Hij pakte m'n zij beet en probeerde me te zoenen. Ik leunde naar achter en wurgde me los. ''Jay laat haar los? Ze wil je niet'', hoorde ik achter me. Hij liet me los en ik stond op. ''Let maar niet op hem, hij is wat aangeschoo...'' Ik draaide me om en onderbrak de jongen. ''Dankje...'', en liep snel langs hem. Ik kon Nia niet vinden dus besloot ik om naar de toiletten te gaan en zette m'n clutch op de aanrecht. ''Wil ik hier wel zijn?'', zei ik in de spiegel. ''Waarom ben je anders hier, schat?'' Ik keek achter me in de spiegel en zag de rug van een lang roodharig meisje. Ze kwam de wc uit en ik zag nu pas haar gezicht. Ze leek me best aardig en ze heeft een lief gezichtje. ''Ik ben Bella'', glimlachte ze. ''Arizona.'' ''Zoals de Amerikaanse staat dus?'', vroeg ze. Ik knikte. ''Heb je al een jongen aan de haak geslagen?'', lachte Bella. Ik schudde nee. ''Voor mij geen jongens...'' Ze keek me aan vanuit de spiegel. ''Weet je dat wel zeker?'', vroeg ze. ''...Ja erg zeker'', zei ik zacht. ''Nou, dat is dan goed ook want Tyler is van mij'', zei ze bot. ''Tyler?'' Ze pakte haar IPhone en liet haar lockscreen zien waar een jongen op stond. ''Ja 'Tyler', je hebt ons wel gezien door je raam.'' Ik keek haar aan en weer naar de telefoon. Ik pakte mijn clutch en wilde de toiletten uit gaan. Ze stootte tegen me aan met haar schouder toen ik langs haar wilde lopen. Ik negeerde het. Toen ik de deur open wilde maken, riep ze nog achter me aan dat ik van hem af moet blijven en dat ik er anders veel spijt van zou krijgen. Ik ging met een diepe zucht weer zitten op de loungebanken. Ik zag Bella in de verte met een jongen dansen. Ik keek nog eens goed en het was Tyler. Ik voelde me rot toen ik ze samen zag. Ze fluisterde wat in Tylers oor en hij keek deze kant op. Ik keek snel naar de grond en deed een hand door m'n haren. Ik pakte mijn telefoon en probeerde Nia te bellen, maar ze nam niet op. Ik keek voorzichtig weer op en zag dat alleen Bella er nog stond. Ze keek boos mijn kant op en verdween in de menigte. Ik stond op en liep de club uit.
Tyler POV
Ze bedankte me en liep snel langs me. Ik keek geïrriteerd naar Jay. ''Waar ben je mee bezig, man?!'' Hij lachte suf mijn kant op en stak een jointje op. Ik bestelde een whiskey cola en ging aan de bartafel zitten. Even later werd ik meegesleurd door Bella op de dansvloer. Ze wist dat ik aangeschoten was. Ze danste sletterig tegen me aan en ik vond het leuk ook nog. Ze fluisterde in mijn oor. ''Die lelijke maagd daar is zo jaloers op ons, zie haar staren dan'', grijnsde ze. Ik volgde de richting waar ze naartoe knikte. Het meisje keek snel weg alsof ze ons niet gezien had. Het nieuwe meisje dat tegenover me is komen wonen. Ik realiseerde al snel weer met wat Bella mee bezig was. Ik duwde haar van me af. ''Je gebruikt me alwéér?!'' Ze keek me aan en snapte er niks van. Ik gaf haar een strenge blik en liep boos weg. Ik liep naar Jay en zei dat ik naar huis ging. Ik liep de trap op naar de voordeur van mijn studentenhuis. Ik zocht naar mijn sleutels, maar ik kon ze niet vinden. Ik belde bij anderen aan, maar die waren kennelijk ook naar Club Miami gegaan. Ik draaide me om en ging op de bovenste tree zitten. Ik keek omhoog en zag een licht branden aan de overkant. Het was dat nieuwe meisje. Ze deed een stap naar achter toen ze zag dat ik haar opmerkte. Ik stond op en zag haar niet meer.
JE LEEST
Laatste Kans
RomanceOp je knieën gaan, excuses aanbieden en zeggen dat je van me houdt, maakt de pijnlijke gebroken gevoel die jij hebt aangericht niet beter. Vergeven is moeilijk, helemaal als het een geliefde is, helemaal als jij diegene was, waarvoor ik mijn denkbee...