Tyler POV
Ik wilde achter Arizona aan wanneer ze wegrende, maar Bella pakte me bij m'n arm en hield me tegen. ''Tyler blijf nou.'' Ik trok me los en riep Ari's naam. Ik ging de trap af en zag de voordeur net dichtgaan. Ik deed de deur open en zag nog net haar bruine golven de hoek om gaan. Ik rende achter haar aan. Net toen ik de hoek om kwam, verdween ze achter de sportschool.
Arizona POV
Ik wilde nu alleen zijn. Ik herinnerde een steegje waar ik gister langs reed onderweg hier naartoe. Ik veegde m'n tranen weg en rende er heen. Toen ik snakte naar adem, omdat ik barstte in tranen, werd ik bij m'n hand gepakt en tegen de muur aan gedrukt. Ik kneep m'n ogen strak dicht uit angst.
Tyler POV
Ze trilde helemaal. Ik pakte haar andere hand bij der pols en drukte die ook voorzichtig langs haar gezicht tegen de muur aan. Steeds meer ik dichterbij kwam, voelde ik haar warme adem. Ik leunde zachtjes met mijn voorhoofd tegen die van haar. Ik kneep mijn ogen ook dicht en zo bleven we een tijdje. Ik liet langzaam mijn vingers in haar handen glijden. We kruisten onze vingers. Ze was veel rustiger nu. Ik opende mijn lippen. ''Geef me één kans...''
Arizona POV
Ik gokte dat het Tyler was. Hij maakte me kalm en ik voelde me compleet veilig bij hem. Ik deed m'n ogen langzaam open en zuchtte. ''Ari...'', zei hij weer. Ik maakte mijn vingers los van hem. Hij deed zijn ogen open en staarde in de mijne. Ze waren goudbruin en ik kon niet wegkijken. Ik beet op m'n lip en vergat dat hij nog dik was. Ik voelde eraan, maar m'n hand werd weggeduwd.
Tyler POV
Ik ging voorzichtig met mijn vingertoppen over haar lippen. Ze keek naar beneden en sloot daarna haar ogen. ''Alsjeblieft... Eén kans...'', fluisterde ik en maakte mijn lippen nat. Haar zoenen was op dit moment onweerstaanbaar. Ik kwam dichterbij en voelde een hand rusten onder mijn kaak. Ze stopte me met dichterbij komen, ook al hadden mijn lippen haar bovenlip al geraakt. ''Ik begin je echt leuk te vinden. Zeg alsjeblieft wat..?''
JE LEEST
Laatste Kans
RomanceOp je knieën gaan, excuses aanbieden en zeggen dat je van me houdt, maakt de pijnlijke gebroken gevoel die jij hebt aangericht niet beter. Vergeven is moeilijk, helemaal als het een geliefde is, helemaal als jij diegene was, waarvoor ik mijn denkbee...