10. Road Trip

57 1 0
                                    

Tyler POV
Ik hield de deur voor haar open. "Dankje." Ik knikte en stapte zelf daarna ook in. "We kunnen naar The Breakfast Club gaan", stelde ik voor. "Hebben ze daar hot choco?" Ik grinnikte. "We gaan er alleen heen als ze hot choco hebben", zei Ari weer. "Ik denk het wel." We lachten en ik startte de auto. We reden over de snelweg en er viel een stilte.

Arizona POV
Ik deed de radio aan en zocht naar zenders. "Heb je ook cd's?" "Ja in het kastje", zei Tyler. Ik pakte er een stapeltje cd's uit en bekeek ze. "Oude albums van Drake?", lachte ik. Hij grijnsde. Ik zette Drake op en begon zachtjes mee te neuriën wat uitbrak tot luid zingen. "Hold one we're going home!", zong ik vals mee. Ik leunde naar hem toe. "It's hard to do these things alone." Ik tuitte mijn lippen en wilde hem een kus geven op z'n wang, maar plotseling draaide hij om en gaf ik een kus op zijn mond. Ik vergrootte mijn ogen en verstijfde. Hij staarde me kort aan en keek weer op de weg.

Tyler POV
Ik grijnsde en pakte haar hand vast. "We zijn er bijna. The Breakfast Club is echt mijn favoriete restaurant, je gaat het sowieso lekker vinden", zei ik terwijl ik haar aan keek. Ze lachte schuin en hield mijn hand met twee handen vast. Ik keek weer op de weg.

Arizona POV
We kwamen bij een stoplicht en stopten. "I got my eyes on you..", hoorde ik naast me. Ik keek snel om en zag Tyler naar me staren. Ik kwam niet meer bij van het lachen en zong met hem mee. "You're evrything that I see."

Tyler POV
We stapten uit en liepen de lift in. "Hoor je dat?! Hold on we're going on draait", zei ik enthousiast. We zongen weer samen mee en ik deed een arm om haar heen toen we de winkelcentrum in liepen. "Daar is het. The Breakfast Club." We gingen tegenover elkaar zitten bij het raam.

Ariana POV
Ik zette mijn tasje neer op tafel en schoof aan. "Wat neem jij?", vroeg ik. "Uh, een broodje gezond met een cappuccino." "Ik neem een salade, een muffin en..." "Laat me raden je hot choco", voegde Tyler er aan toe. Ik grijnsde. "Jep." We bestelden wat we wilden eten en praatten wat. "Ik sterf van de honger. Hoe laat is het?", vroeg ik. "Bijna tien uur." Onze eten werd geserveerd door de ober en we beginnen te eten. "Dit is zo lekker, je hebt gelijk", zei ik met m'n mond vol. "Mooi", zei Tyler. We liepen naar de kassa. Voordat ik mijn portemonnee wilde pakken, had Tyler natuurlijk al betaald. "Like a gentleman", sloofde Tyler uit en legde zijn hand op mijn zij toen we naar buiten liepen.

Tyler POV
Ze giechelde. Ik porde haar in haar zij en ze maakte een sprongetje. Ik deed het weer en ze sloeg me arm weg. "Nu daag je me uit", en ik pakte haar bij haar middel en kietelde erop los. Ze kwam niet meer bij en ik bleef door gaan. "Asjeblief stop", zei ze hees. Ik omhelsde haar van achter om haar nek en gaf een kus onder haar kaak. Ze bloosde en ik hoorde haar zwaar ademen. Ik gaf haar nog een kus op haar wang en liet haar weer los. We liepen naar de auto en stapten in.

Ariana POV
We reden weer op de snelweg naar huis. "Heb je toevallig Ariana Grande's album Dangerous Woman?", vroeg ik. "Heel toevallig ja, van Bella..." "Oh... Laat maar anders." "Oke", zei hij terug. "Heb je haar nog gesproken?", vroeg ik. "Uh... Vanochtend nog." Ik staarde naar mijn schoenen. "Mis je haar?", floepte ik eruit. Ik zag dat hij snel naar me keek en weer op de weg focuste. "Ja dus...", zei ik zacht. Hij stopte de auto langs de weg en pakte mijn kin vast.

Tyler POV
Ik kon niet geloven dat ze dit nog durfde te vragen. "Arizona, ik hou van joú, alleen van jou...", zei ik duidelijk. Haar ogen werden waterig. Ik pakte een plukje haar dat naar voren stak en zette het netjes achter haar oor. Ik kwam dichterbij en ik zag dat ze haar ogen langzaam dichtdeed. Ik deed haar kin meer omhoog en raakte nog net niet haar lippen aan. Ik voelde een hand achter mijn hoofd. Ze duwde me tegen haar aan en zoende me zacht en teder. Ik zoende terug en mijn tong tikte haar tanden steeds aan.

Arizona POV
Hij deed er zo lang over en ik verlangde er zo naar. Ik trok hem naar me toe en probeerde mijn eerste zoen op hem. Ik voelde zijn tong en trok me terug. "Wat doe je?", vroeg ik en we grinnikte zacht. "Ben ik echt je eerste zoen?", vroeg hij. Ik twijfelde, maar knikte toch langzaam en keek naar onze handen. "Dat is niet erg", zei hij en kneep zacht in mijn hand. Ik keek op en glimlachte half. Hij deed een hand door mijn haar en kustte toen op mijn voorhoofd.

Laatste KansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu