3. Feels

68 2 2
                                    

Arizona POV
Ik stapte snel naar achter. Wat heb ik gedaan? Ik zuchtte. Bella maakt me af als ze hoort dat ik Tyler uit mijn raam zat te stalken. Ik ging naar de badkamer om te douchen en mijn haren te wassen. Kwartiertje later was ik klaar en deed ik de badkamer deur open. Ik ging de hoek om en zag plotseling iemand zitten voor mijn kamerdeur. Ik schrok en liet mijn toilettas vallen. ''Ik help je wel.'' Ik hielt m'n handdoek stevig om me vast. Tyler, het was Tyler. Ik verstijfde. Hij bukte en pakte mijn tampons, zeep en tandenborstel op en grinnikte. ''Alsjeblieft'', glimlachte Tyler terwijl hij m'n toilettas overhandigde. Ik zei niks en pakte het aan. Onze vingers raakten elkaar aan. Ik staarde er naar en keek hem voorzichtig aan. ''Wat doe je hier..?'', vroeg ik hem en hield m'n toilettas dicht tegen me aan. Hij krabde achter zijn oor. ''Volgens mij heb je wel gezien dat ik buitengesloten ben.'' Dat was waar ook, maar waarom komt hij juist naar míj? Ik negeerde het. Ik liep langs hem naar mijn kamerdeur en hoorde dat zijn voetstappen mij volgde. Ik stak de sleutel door het gat en maakte de deur open. Ik voelde zijn ogen in mijn rug prikken. Ik ging naar binnen en draaide me om en bleef staan in de deuropening. Ik zag hem naar mijn benen staren en langzaam naar boven naar mijn inkijk. Ik schraapte mijn keel en deed mijn handdoek goed.

Tyler POV
Ze had me door, shit. ''Sorry...'' Ze knikte. Ik merkte dat ze vanavond helemaal niet zoveel make-up op had nu ik haar zonder zie. ''Uhm, ik denk dat ik maar ga...'', aarzelde ik. We staarde elkaar nog even aan. Ik deed een stap naar achter. ''Ik zie je nog wel... Denk ik''', zei ik weer, maar ze zei niks terug en deed de deur dicht. Ik verliet het studentenhuis en liep naar de overkant. Ik keek om of ik haar nog zag bij het raam, maar ze had de gordijnen dicht gedaan. Ik hoorde mijn naam en keek de straat door. Het was Jay met een meisje. Toen ze dichterbij kwamen zag ik dat het Nia was die samen met hem liep. ''Betekent dit dat ik ook niet bij jou kan overnachten?'', vroeg ik aan Jay. Hij grijnsde gemeen. ''Als je een trio wil...'', begon Nia. ''Jay heb je mijn sleutels ja of nee?'', zei ik snel. Hij gaf me mijn sleutels en sloeg Nia op haar kont toen ze verder liepen. ''Had ik dit nou echt moeten zien?'', mompelde ik. Ik deed de voordeur achter me dicht en liep naar boven. Ik hoorde gekreun vanuit Nia's kamer en deed snel mijn kamerdeur dicht. Ik ging op mijn bed liggen en kreeg al snel berichtjes binnen. Ik keek op m'n telefoon en zag dat het Bella was en andere meisjes. Ik legde m'n mobiel op m'n borst en dacht na. Ik pakte mijn telefoon weer en blokte elk meisje op Whatsapp waar ik niets meer deelde dan mijn bed. Ik belde Bella op, maar drukte weer weg toen er op de deur geklop werd. Ik zette m'n telefoon neer en maakte open. Ik fronste. ''Jij hier..?'', vroeg ik verbaasd.

Laatste KansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu