14. Cheated

10 0 0
                                    

Arizona POV

Ik kamde mijn krullen uit om het groter te laten lijken en mijn zuigzoenen te bedekken. Ty was naar huis gegaan om schone kleren aan te doen voor ons date vanavond. Ik deed wat donkerrode lippenstift op en mascara totdat de deur met een zwaai openging. "Kutwijf van een bitch!" Ik draaide me om. "Nia?!" Ze kwam huilend naar binnen en ging zitten op mijn bed met haar gezicht op haar knieën. Ik zette de dop op mijn mascara en hurkte voor haar neer. "Hey? Wat is er aan de hand?", vroeg ik kalm en troostte haar. Ze ging weer recht zitten en keek me aan. Ik veegde haar tranen weg en ze bleef me aan staren. "Oh stoor ik je? Waar ga je naartoe?" Ik twijfelde. Ik heb haar nog niks verteld over Tyler. "Uhm, ik en Tyler..." Ik zag haar ogen vergroten. "Is het aan? Nu al? Dat had ik echt niet verwacht van je...", zei Nia beetje spottend. Ik fronste en stond op. "Nee, we hebben niks, we daten nu...", zei ik bot. "Oh..." Ze staarde naar de grond. Ze leek jaloers te zijn. "Nou vertel me, wie is een 'kutwijf van een bitch'?" Ze keek op en liep naar het raam. Ik volgde haar met mijn ogen en voelde of mijn choker die ene grote zuigzoen bedekte. Ze draaide om en ik liet snel mijn arm langs me vallen. Ze had me waarschijnlijk door. "Jay is vreemdgegaan..." "Waren jullie een stel?", vroeg ik verward. Ze deed één wenkbrauw omhoog. "Ja?! ... Nou nee, maar ik dacht...", stamelde Nia en zuchtte. Ik krabde aan mijn oor, want het prikte ineens. "Met wie ging hij vreemd, Nia?", vroeg ik terwijl ik in de spiegel keek. "Bella." "Auch!", zei ik tegelijkertijd. Het was een wondje dat Tyler open had gebeten vanmorgen. "Ja auch kan je wel zeggen ja, want ik heb ze betrapt wanneer ze bezig waren", zei Nia gekwetst. "Wat?! Bella?!", schreeuwde ik verward. "Wauw Ari, lekkere late reactie", zei ze sarcastisch. "En wat heb je nou aan je oor?" Ik schrok en keek haar aan. "Niks... Eh opengekrabd", zei ik snel. "Hoe reageerde Bella?", vroeg ik om het onderwerp te veranderen. "Ja niks, die slet grijnsde en bleef het maar nemen in haar kont." Ik deed een hand voor m'n mond, omdat ik moest lachen. "Arizona, eerst luister je niet naar me, dan ontken je dat waarschijnlijk Tyler je gebeten heeft tijdens jullie neuksessie en nu wil je mij uitlachen?! Lekkere vriendin ben jij!" "Ik heb hem niet geneukt?! Je bent gewoon jaloers dat ik het wel goed heb met Tyler!", floepte ik eruit en ik beet op mijn lip. Ze keek me met open mond aan. "Nia, zo bedoelde ik het niet... Maar ik pik sommige dingen gewoon niet meer. Ik heb het echt gehad", zei ik duidelijk. Ze knikte en ik zag dat ze wat wilde zeggen, maar ik keek weg en deed mijn mascara verder. "Ik vind Tyler leuk..." Ik liet mijn mascara vallen en keek haar geschrokken aan. Ze keek ook geschrokken, maar langs mij heen. Ik volgde haar ogen en draaide me om.

Tyler POV
Vanavond neem ik Arizona mee op onze eerste date naar de dinnershow van mijn ouders. Ze zullen haar geweldig vinden. Ik pakte een donkerblauwe blouse en deed hem aan. Ik spoot Armani op me en deed wat wax in mijn haren. Ik belde mijn vader om te zeggen dat Arizona instemde op hun verzoek. Ik pakte de rode rozen en liep de deur uit. Ik stak de sleutels van Ari in de voordeur en liep vervolgens de trap op. Ik zag dat de deur op een kiertje zat toen ik die richting op liep. Ik hoorde nog net wat ik dacht te horen en deed de deur langzaam open. Ik stond oog in oog met Nia. Ik wist niet wat ik moest zeggen, dus probeerde ik maar te doen alsof ik het niet hoorde en gaf Ari een kus op haar wang.

Arizona POV
Ik bleef Nia aankijken wanneer Tyler me kuste en zei daarna hey terug. Ik had al door dat hij het gehoord had. "Hoi Tyler", durfde ze nog te zeggen. Ik keek in de spiegel naar Tyler en deed wat blush op.

Tyler POV
Ik legde de bos rozen neer op bed en keek Nia niet aan. "Ik ga maar weer eens, veel plezier...", hoorde ik Nia zeggen. Ik keek naar Arizona en ze zei dankje terug. Ik zuchtte en knuffelde haar van achter wanneer Nia uit de kamer verdween. "Wat was dat nou?", vroeg ik bezorgd.

Arizona POV
"Nia... Ze is bedrogen door.." "Jay natuurlijk", maakte Tyler af. Ik knikte. "Met onze goede vriendin Bella", zei ik sarcastisch. Hij rolde zijn ogen en grijnsde een beetje. "En nu vind ze me ineens leuk?", vroeg hij verward. Ik hief mijn schouders op. "Ik weet het echt niet, we hadden erge ruzie ineens en..", zuchtte ik. "Laten we het over wat anders hebben, ik wil onze avond niet verpesten", zei Tyler. Ik pakte de rode rozen van het bed. "Hier voor mijn lieve prinsesje." Ik glimlachte en pakte ze aan. Ik rook eraan. "Dankjewel lieverd", en kuste hem op zijn lippen. Hij pakte me bij mijn wang en raakte per ongeluk mijn oorlel aan. "Auw." Ik trok me terug en hij deed mijn haar naar achter. "Heb ik dit gedaan?!", vroeg Tyler grijnzend en pakte wat vaseline op mijn make-up tafel en smeerde het erop. "Sorry." "Het is oké", stelde ik hem gerust. "Wat zeiden je ouders?", vroeg ik erachteraan. "Ze houden al van je door hoe ik je beschreef aan ze." "Echt waar?!" Hij knikte. " Hij rustte zijn handen op mijn middel. "Ik weet dat dit te snel is, maar ik kan mijn ouders echt niet weigeren en ik wil al helemaal niet er heen met iemand anders dan jij", zei hij lief. "Ik begrijp het Ty en ik kijk er juist erg naar uit." Hij glimlachte. "Mooi. Je ziet er leuk uit trouwens." Ik bedankte hem verlegen en rook nog eens aan de rozen. "Ligt het aan de rozen of ruik jij zo sterk?" "Nee, dat ben ik", grijnsde hij. Ik ging op mijn blote tenen staan en pakte hem bij zijn nek en rook eraan. "Ari, gaan we vanavond alleen parfum ruiken of wat?", zei hij sarcastisch. Ik grinnikte en liep naar mijn kast. Ik pakte zwarte stiletto's en deed ze aan.

Laatste KansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu