16. Promises

11 0 0
                                    

Tyler POV

Ik rekte me uit. Ik keek of Arizona al wakker was, maar ze had haar ogen nog dicht. Ik stond op, deed mijn onderbroek uit en liep naar de badkamer. Ik ging de loopdouche in en drukte op de touchscreen. Ik keek naar beneden en voor dat ik het wist, viel er warm water over me heen. Ik zuchtte en leunde tegen de muur aan. Ik pakte shampoo van het hotel en deed het in mijn haar.

Arizona POV

Ik hoorde een piepgeluid en werd langzaam wakker. De gordijnen gingen vanzelf open en ik deed mijn hand voor mijn ogen. Ik kreunde uit irritatie en stond op. Ik trok aan de gordijnen, maar ze gingen niet meer dicht. Ik keek op de wekker en het was al twaalf uur 's middags. Vandaar dus. Ik deed de badkamer deur open en vergat dat Tyler in de douch zat. Hij had zijn ogen dicht dus glipte ik naar binnen en deed mijn shirt en string uit. Ik deed mijn haar achter mijn oren en liep rustig de inloopdouche in. Ik bedekte mijn borsten en keek naar zijn gespierde rug . Hij deed een stap naar voren en spoelde de shampoo uit zijn haar.

Tyler POV

Ik zuchtte diep toen al de shampoo uit mijn haar was en voelde plotseling twee handen mijn rug strelen. Ik leunde met een hand tegen de muur en liet het toe. Ik voelde wat kouds op mijn rug en armen. Ik draaide om en zag dat Ari me probeerde te wassen met zeep. Ik glimlachte en liet het weer toe. Haar krullen zaten voor haar gezicht door de stromende water dat boven ons hing. Ik deed haar haar naar achter en tilde haar op. Ze sloeg mijn benen om mijn middel en rustte haar handen op mijn borst. Ik voelde haar warme adem zuchten tegen mijn mond aan. We genoten van het warme water en bleven een tijdje zo staan.

Arizona POV

Ik pakte zijn wangen vast en gleed mijn duim over zijn lippen. Hij deed zijn ogen open en staarde me aan. ''Lekker geslapen?'', fluisterde ik en hij knikte. Ik deed het plukje haar voor mijn gezicht achter mijn oor en gaf een kusje. Mijn tepels tikte zijn borstkast aan en ik voelde al meteen wat hards tegen mijn been aan en grinnikte. Hij trok me weer naar boven zodat ik weer goed om zijn middel zat. Ik streelde zijn wang en begon hem te zoenen.

Tyler POV

Ik kreeg het steeds meer benauwder wanneer Ari bewoog of me aanraakte. Ik werd opgewonden en zoende haar wild terug. Ze streelde over mijn borst en woelde in mijn haar. Na een tijdje trok ik terug en ze kuste nog twee kusjes op mijn lippen. Ze liet haar benen om me los en stond weer op de grond. Ik deed haar kin omhoog en zoende haar kort weer. Ze streelde mijn buik en keek weer naar haar vingers. Ik grinnikte en pakte haar hand. ''Wanneer je gerimpelde oma-vingertjes hebt, betekent dat het genoeg geweest is'', grinnikte ik. We droogden ons zelf af en ik wikkelde mijn handdoek om mijn middel. Ik ging de slaapkamer in en belde roomservice. Ik draaide me om en zag Ari zitten op de ligfauteuil met mijn oude shirt aan.

Arizona POV

Ik wilde net mijn mond open doen totdat ik hoorde dat Tyler precies opnoemde wat mijn lievelingsontbijtje is. Ik glimlachte naar hem en hij grijnsde terug. Hij hing op en plofte op bed. Ik nam een aanloop en plofte op hem neer. Hij schrok zich te pletter en schoot in de lach. Ik grinnikte en hij deed mijn natte haar naar achter. ''Ik heb wat voor je...'', glimlachte Tyler en ik ging van hem af. ''Doe je ogen dicht.'' Ik deed mijn hand voor mijn ogen en beet op m'n lip. Ik voelde dat hij voor me ging staan en hurkte. Hij pakte mijn pols vast en zei dat ik mocht kijken. ''Babe?!'', zei ik enthousiast en keek naar de Versace armband om mijn pols.

Tyler POV

''Omdat je mijn leven in zo'n korte tijd positief hebt gemaakt en.. Ik hou echt heel erg veel van je Arizona..'' Ik zag dat ze emotioneel werd en ik kreeg zelf ook een brok in m'n keel. Ik pakte haar handen vast en ze stond op. ''Je laat me lachen, je geeft veel om me, je laat mijn gevoelens spelen..'', zei ik zacht en veegde haar tranen weg. Ik legde haar handen op mijn borstkast. ''En je laat mijn hart sneller kloppen..'', glimlachte ik. ''Je maakt een heel beter mens van me dat nog nooit eerder iemand heeft gedaan, dus wilde ik vragen...'', stamelde ik.

Arizona POV

Ik kreeg een warm gevoel in mijn buik. ''Wil je mijn vriendin zijn, Arizona Hamilton?'' Ik knikte snel ja en vloog om zijn nek. ''Ik dacht dat je het nooit ging vragen'', zei ik wat onduidelijk. Ik hield hem stevig vast en ik hoorde hem snikken. Ik liet hem los en zoende hem.

Tyler POV

''Ik hou ook van jou, zielsveel..'', zei Ari duidelijk toen ze terug trok en keek me aan. Ik zoende haar weer en ik liet mezelf achterover vallen op het bed. Ik rustte mijn handen op haar middel en streelde haar. Ze zoende in mijn nek en zoog ertussen door. Ik kreunde zachtjes en liet mijn handen over haar billen glijden. Ik voelde dat ze niks daar beneden aan had en grinnikte. Ik schoof mijn hand tussen haar benen en voelde haar verstijven. Ze trok zachtjes aan mijn haar en kreunde luidkeels toen ik het tempo verhoogde. Ik kneedde in haar billen en ik voelde dat ze steeds meer naar beneden kwam met kleine kusjes geven. Ik deed haar shirt uit en trok haar naar me toe. We zaten op ons knieën tegen over elkaar en ik streelde haar borsten. Ik duwde haar naar achter en ze deed mijn handdoek af. Ik ging op haar liggen en we staarden naar elkaar. Ze sloeg haar benen om me heen en legde een vinger op mijn onderlip. ''Weet je het zeker?'', fluisterde ik. ''Heel zeker'', glimlachte ze.

Laatste KansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu