1. New girl

135 3 1
                                    

Tyler POV
Ze hield mijn hand stevig vast. Ik trok me terug. ''Als je wil praten kan dat in mijn kamer'', zei ik koud tegen Bella. Ze keek me arrogant aan en liep voorop. Ik zuchtte en keek om me heen of iemand ons zag voordat ik naar binnen liep. ''Waarom kan je dit niet meer?!'', schreeuwde Bella boos. Ik haalde mijn schouders omhoog en leunde tegen het raam. ''Tyler zeg dan wat?'' Ik keek even naar het plafond en slikte. ''Misschien moest jij maar niet de slet uithangen met Ricki!'' Voordat ik mijn zin af kon maken, sloeg ze in m'n gezicht. Ze staarde nog naar het raam en zei zacht dat het uit is. ''Het was nooit aan, Bella.'' ''Doei Tyler!'' Ze sloeg de deur met een klap dicht. Ik voelde aan m'n wang. Vast rood. Ik draaide me om. Er staarde iemand mijn kamer binnen in het studentenhuis aan de overkant. Het was een meisje. ''Heeft ze nu alles gezien?", dacht ik in mezelf. "Ik wil niet wéér geruchten over Bella en ik die niet waar zijn..." Ik deed de gordijnen in een ruk dicht. Wie is ze eigenlijk? ''Doet er niet toe'', mompelde ik in mezelf. Ik liep naar de gang en zag Nia de trap afgaan. ''Hey, Nia wacht!'' Ze kwam een tree omhoog, zodat ik nog net haar koppie kon zien. ''Dat nieuwe meisje aan de overkant is een vriendin van je toch?'' Ze knikte al grijnzend. ''Nou Tyler als je haar nummer wil, moet je het zelf vragen hoor!'', zei Nia terwijl ze weer verder van de trap liep. ''Zeg haar maar dat ze niet zo nieuwsgierig moet doen!'', riep ik er nog achteraan. Ik werd gebeld. Het was Bella. Ik drukte weg. Ik werd weer gebeld en nam meteen op. ''Stop met bellen, slet!'' ''Last van je side chicks?'', zei Jay. We lachten. ''Ik haal je op om negen uur.'' ''Aight'', zei ik terug en hing op.

Arizona POV
Ik liep mijn nieuwe kamer binnen. Ik keek wat rond en haalde wat dingetjes uit de verhuisdozen die er al lagen. Ik keek op mijn telefoon hoe laat het was. Zeven uur s'avonds. Ik ging op mijn bed zitten en staarde naar buiten. Tegenover me zag ik het licht van het studentenhuis tegenover ons aan gaan in een van de slaapkamers. Ik was nieuwsgierig en liep naar het raam. Ik zag een roodharig meisje heen en weer lopen en een jongen die met zijn rug tegen het raam aan leunde. Ze schreeuwde naar elkaar en hadden ruzie. Ik probeerde mijn raam open te doen, maar haakte af toen het meisje de jongen in zijn gezicht sloeg. Ze keek geschrokt langs hem heen naar mij toe en verliet de kamer. De jongen legde zijn hand op zijn wang en draaide zich om. We kregen oogcontact, maar hij deed al snel de gordijnen dicht. Ik zuchtte en deed mijn haar in een staart op weg naar de badkamer. Ik maakte me op en zette wat muziek op. Er werd op de deur geklopt. ''Arizona maak open ik ben het maar.'' Ik deed de deur open. '''Hoe kan ik nou weten wie 'ik' is, Nia?'' Ze lachte. ''Ene Tyler zegt dat je maar niet zo nieuwsgierig moet doen'', zei Nia. Ik keek haar verwarrend aan. ''Hoe weet 'Tyler' dat jij mij kent?'' Ze begon zich op te maken. ''Nia?'', zei ik nerveus. ''Rustig meid, ik woon twee kamers naast hem en ik heb iedereen gezegd dat jij nieuw bent en mijn beste vriendin, no big deal.'' Ik zuchtte. Ze keek me aan. ''Vind je hem leuk?'', grijnsde ze. Ik negeerde haar. ''Waarom zei hij anders dat je niet nieuwsgierig moet doen Ari? Heeft hij een mooie sixpack?'', grinnikte ze. Ik bloosde. ''Eh nee?! Hij en zijn vriendin hadden ruzie en ik had dat toevallig gezien'', legde ik uit. ''Oh Bella, Tylers ex.'' ''Ex?'', vroeg ik. ''Nja er zijn geruchten dat ze het doen met elkaar ook al zijn ze uit elkaar en dat Bella nog gevoelens heeft, maar Tyler dus niet'', zei Nia ongeïnteresseerd. Ik liet het er daar bij en stijlde mijn haar verder. ''Waar gaan we nou ook al weer heen vanavond?'', vroeg ik. ''Club Miami...''

Laatste KansWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu